• Anonym (Rakad!)

Rakat kön inför föräldrar?

Jag har rakat mig mig där nere under flera år. Ibland helt och ibland med olika frisyrer.
    Jag tycker detta känns sexigare och snyggare.
    Det jag undrar över hur ni andra känner det att visa detta för era föräldrar?
    Det händer ju att man duschar eller tex bastar ihop med dem ibland.

Berätta hur ni tänker om detta!
    Jag är lite orolig att mina päron ska tycka...

• Svar på tråden Rakat kön inför föräldrar?
  • LinTra

Jag rakar mig helt men det är inget jag berättar för min mamma.
    Men under min förlossning tog jag sterila kvaddlar, detta knäppte vi kort på eftersom jag tyckte det gjorde så förbaskat ont.
    När bilderna snurrade i bildspelet på datorn för familjen 2 veckor efter var denna bild med. Då ser man överdelen på hönan, typ strax under troskanten.
    Då utbrister min mamma: Jasså rakar dom fortfarande på förlossningen.
    Mitt svar blev ett lite genant.. nej.

• Anonym (Rakad!)

Puffar

• jen05

jag badar aldrig bastu tillsammans med mina föräldrar och visar dörför aldrig mig naken inför dom.

tycker det är alldeles för privat. hade jag haft foton från förlossningen som visade sådana kroppsdelar så hade jag inte visat dessa!

• Anonym (varför?)

har inte varit naken inför nån av föräldrarna de senaste 17-18åren å kommer inte vara det heller... förstår inte varför jag skulle vara det heller.

Vad har dem med mitt kön att göra?????

• MissLilo

Jag har bastat naken med min mamma och syskonsen jag var liten.....ser inbget problem i det.

Hur man berättar....man berättar inte precis. Det syns ju om man nu bastar och duschar.

• spikeygirl

Jag har inte varit naken inför mina föräldrar sedan jag var liten, men de vet väldigt väl om att jag rakar mig "där nere" eftersom vi är väldigt öppna och frispråkiga i min familj. Jag deklarerade glatt att jag "rakat fittan, mamma" när jag var 14 och sade hur mycket bekvämare det är än orakat. Reaktionen? "Hahaha, du är inte klok. Tänk om jag sagt så till min mamma!"

• Anonym (Bullen)

Jag visar mig heller aldrig naken inför familjen.

Enda tillfället vore väl om mamma vore med på en framtida förlossning eller så, men annars får de inte se mig nakna.

Jag är för övrigt blyg, det är bara pojkvännen som sett mig naken de senaste åren.

• Anonym (Rakad!)

Inga som har upplevt detta?
    Dvs visa sig rakad inför sina föräldrar eller kompisar?

• soraya

Men om man har en sån nära relation att man badar bastu eller duschar ihop, så att man ser varandra nakna, då borde väl båda parter klara av att den ena parten råkar raka sitt underliv...?

• cool

nee,det är mitt privata,basta ja så har jag underdelen på mig..

Svar på tråden Rakat kön inför föräldrar?