• tottan777

Kliande bröst!

Hej! Snälla hjälp mig....jag river snart sönder mina bröst! Det kliar nåt så vansinnigt, vet inte vad jag ska göra. Har köpt större bh, sportbh i ren bomull, smörjt in brösten hela tiden men inget verka hjälpa. Har någon nåt tiips eller har ni samma problem?
    tacksam för svar o hjälp!

• Svar på tråden Kliande bröst!
  • MaoMi

Jag har samma problem.. Men jag får äta tavegyl.. Prata med BM!

Lycka till!

• Ylle

jag gick till hälsokosten och köpte aloe-vera gel (typ 70 spänn) som jag tyckte funkade rätt bra. bra att ha till dom flesta hudproblem...

• Vännen

Har haft precis samma sak. Sambon frågade om jag försökte klösa sönder dom =)
    BM sa att jag skulle försöka smörja dem med mjukgörande och kanske undvika BH på kvällar ibland om det går...
    Mina var verkligen fulla med RÖDA utslag för att jag kliade så, nu har det avtagit liite, eller så har jag bara vant mig.

• Tove

Jag vet precis vad du talar om! Jag har börjat använda Cocoa Moisturing Stick från bodyshop, och det hjäkper lite i alla fall!
    Lycka till!
    Kram T.

• Nova81

Har haft så jag med och man håller på att bli galen. Först åt jag järntabletter och började misstänka att det var dom jag fick klåda av, så jag slutade och klådan slutade. Men hade lågt Hb så bm sa åt mig att prova Blutsaft och efter drygt en vecka emd blutsaft så höll jag på att riva sönder mig igen. Nu har jag slutat med den oxå för 4 dagar sen och klådan håller på att avta. Kanske något att tänka på för er andra oxå. Tog mig flera månader att komma på vad det var.

//Nova81

• Holmen

Jag trodde jag var ensam om detta....Men tydligen är det ett ganska vanligt problem...
    Men det tycks hjälpa ganska bra iaf med att smörja in dem regelbundet för mig, men nog får jag klia ganska mycket iaf...men att smörja in dem lindrar litegranna...

/E

Svar på tråden Kliande bröst!