• krakel

Flask/burkvärmare

Ja funderar starkt på att köpa en, har och kommer attr klara mig utan men det skulle va lite skönt att ha en.

Så nu undrar jag vilken har ni och är den bra??? finns ju en del att välja mellan.

Funderar på en som man kan ha i bilen med nån som har en kombinerad och blir den klumpig??

• Svar på tråden Flask/burkvärmare
  • Vackra Alexandra

vill oxå veta..

• Kickiliina

Vi köpte en phillips på barnens hus för 399:-. Till den medföljer det en adapter till ciggutaget i bilen.
    Helt perfekt då man är på resande fot!!!
    Har även använt den hemma vid några tillfällen. Visst det går fortare med micro men perfekt att ha med sig i bilen eller där det inte finns micro el. kokmöjligheter...

• krakel

aha ska kolla på den då
    kan man värma både flaskor och bnurk i den

• Kickiliina

Japp... Tar dock längre tid med fullstora fulla flaskor...

• Banky

Vi har också en Philips. Köpte den på Gekås för 299kr. Den är kanon!

• Pyret 78

Jag har också en Philips från Ullared för 299 kr. Det var nog det mest onödig jag köpt till bebben. Den användes i början för att värma ersättning på natten, men det tog ju sån tid. Tid är inget man har gott om när man har ett superhungrigt barn i famnen kl 3 på natten. Nu står den i skåpet och kommer aldrig fram igen.

• KarJac

Köpte också en Philips. Använde den en gång, aldrig mer!! SÅÅÅ onödig. Det tar sån tid att värma i den!
    Min kompis som höll på att bygga hus tyckte den var skitbra eftersom de inte hade micro.

♥Alexander♥Elias♥ KÅRV www.familjeliv.se/Forum-5-163/m12310375.html
  • krakel

kanske skiter i att skaffa nån då.. kansek bara en som är till bilen,., och får sambon att köpa en ny mickro till mig heheh

Svar på tråden Flask/burkvärmare