• Spegel

Smila sol lampan på IKEA.. finns den aldrig i sundsvall eller??

Blir galen!! Varje gång jag kommer dit e det tomt på hyllan.. har jag bara otur eller finns den aldrig hemma ni IKEA diggare?

• Svar på tråden Smila sol lampan på IKEA.. finns den aldrig i sundsvall eller??
  • Twicted

är det taklampan du menar så finns den inte i västerås heller...

• Spegel

yepp taklampan... konstigt om den inte finns i sortimentet ens eftersom den har en plats på hyllan...=/ måste ta mig tid att leta upp nån som jobbar där nästa gång....

• Twicted

kollade på hemsidag i går att det skulle finnas här så senare så ska jag åka och köpa den... hoppas den finns nu....

• Pochahontas

Lustigt att ni skriver om den... Försöker få tag på den i Helsingborg... Dom säger hela tiden att den kommer in nästa vecka...

Man kan ju undra vad IKEA håller på med...

• Twicted

nu har jag köpt min... det fanns här i v-ås...

• Laire

Vissa varor går väldigt fort, vi varute efter en lampa och var ute på deras hemsida hela tiden och kollade om den kommit in, samma dag åkte vi ochdå var den nästan slut när vi kom. Så det gäller att vara snabb med att åka in.

Och kollar du på deras hemsida slipper du åka in i onödan

/Therese
  • Laire

Blev nyfiken och sökte på den:

Finns varan i lager?

Här är resultatet av din sökning. Klicka på "sök" för att göra ny sökning. Klicka "tillbaka" för att söka produkten i ett annat varuhus.

Informationen visar vad som finns på lager just nu. Vi reserverar oss för eventuell slutförsäljning

plafond > SMILA SOL

färg: gul
    storlek:

Sundsvall
    resultat:
    ja

Lagerinformationen hämtad:
    2006-09-17 16:18
    Så det är bara att springa
    /Therese
Svar på tråden Smila sol lampan på IKEA.. finns den aldrig i sundsvall eller??