• millan­85
    Äldre 16 Sep 15:04
    3180 visningar
    15 svar
    15
    3180

    ensamsttånde mammor i norrköping

    jag och min dotter bor i norrköping och sulee vilja ha kontakt med andra mammor med barn.

    mvh camilla

  • Svar på tråden ensamsttånde mammor i norrköping
  • Alvska­tt
    Äldre 4 Nov 11:50
    #1

    Hej Millan85

    Här är en mamma till med dotter som snart är 3 år.

  • samawa­y
    Äldre 4 Nov 16:47
    #2

    Hej! Jag flyttar ev till Norrköping i höst. Har en dotter på 5 månader.

  • MammaN­kpg
    Äldre 4 Nov 20:43
    #3

    Hej, jag är ensam med en son på 5 år. Planerar dessutom att skaffa ett barn till - ensam! Jag träffar ju ändå ingen jag kan hålla ihop med ;)

    Skulle vara jättekul att hitta på saker tillsammans med andra ensamstående föräldrar, dels för att göra "barnsaker", dels för att prata med andra som vet hur det är att sköta allt själv. Och att vara singel och bunden på samma gång, det är ju lite speciellt :)

  • Lia85
    Äldre 6 Nov 19:50
    #4

    Hej! Jag bor också i Norrköping och är ensamstående mamm till gabriel som snart är 5½ år.

    Skulle va jättekul att träffa fler ensamstående mammor. Kanske skulle vi kunna ringa någon av familjecentralerna o se om de kan fixa ngn särskilld tid till oss ensamstående. Annars kanske vi kan gå dit iaf för att prata o träffas lite?

  • Äldre 9 Nov 17:06
    #5

    här är en till...

  • Äldre 9 Nov 17:10
    #6

    Om det går bra med mammor som inte måste vara ensamstående så kom gärna till vår tråd: Norrköpingstråden del 9. Vi är ett stort gäng som ses på fikor, öppna förskolan och barnvagnsbio mm. Välkomna, tråden finns under allmänna rubriker och orter/områden!


    ღ ♥ ღ JOHANNA i mitt hjärta ღ ♥ ღ
  • Wala
    Äldre 9 Nov 19:07
    #7

    Hej!
    Jag är ensamstående till min son som är 7 månader.
    Vill jättegärna träffa andra som också är det. Är tyvärr inte
    här inne på familjeliv så ofta..har en sååå seg dator...Men om ni funderar på att träffas eller något kanske ni kan skriva det i min gästbok. Vore jätteroligt att fika eller gå på någon öppen förskola. Jag hatar att gå dit själv...*burr*
    Ha det bäst!

  • Äldre 9 Nov 19:18
    #8

    Oj, såg att jag skrivit fel, det ska vara Medlemsgrupper /Orter och områden. Här är länken till tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m13824980.html


    ღ ♥ ღ JOHANNA i mitt hjärta ღ ♥ ღ
  • Alvska­tt
    Äldre 12 Nov 16:02
    #9

    Åh..det vore verkligen kul att ses...är det ngn som brukar vara i Vasaparken eller så?

  • Lia85
    Äldre 12 Nov 18:01
    #10

    nej, inte så ofta. Vi är däremot ofta i folkparken=)

  • lindis­linda1
    Äldre 30 Nov 14:16
    #11

    Hej! Har precis blivit ensamstående. Har en dotter som är snart 3 månder. Känner att jag behöver träffa andra i samma situtation för att få styrka för att orka detta. Snälla nån hör av er om ni träffas någon stans.

  • Alvska­tt
    Äldre 2 Dec 00:22
    #12

    Jag tar gärna en fika lr hittar på ngt annat...

    fika kanske passar bättre om det är mindre barn med?

    annars en park eller kanske barnteater/badhus?

  • Wala
    Äldre 8 Dec 12:38
    #13

    Nä, nu får vi ta och styra upp en fika eller något
    om ni har lust.
    Är det någon som har lust på måndag eller tisdag runt två tiden?

  • Sannan­as
    Äldre 11 Dec 17:16
    #14

    Jag är ensam och har en son på 14månader. Bor i Hageby.

  • Sun 25 Sep 2022 14:26
    #15
    +1

    Hej!
    Jag bor mellan Söderköping och Norrköping med min dotter på 2,5 år.. hon föddes mitt i pandemin så vi kunde aldrig gå på öppen förskola eller liknande så det skulle vara super kul att träffa fler ensamstående mammor och hitta på saker med barnen! :)

    Hör av er om intresse finns! :)

    Mvh/ Frida 

Svar på tråden ensamsttånde mammor i norrköping