• cozmoz

Sparkar på samma ställe???

hallåj,
    Jag bara undrar lite över min lill knodd!!
    H*n sparkar o ligger på samma ställe hela tiden.
    Sparkarna känner jag på samma ställer, ovanför blygdbenet under naveln. Alltid alltid där. O ch sen lite mindre kittleri ( typ händer, armar eller ngt) på höger sidan upp mot revben, fast inte så högt.

Känner bebben dagligen, men har bara reagerat att den verkar bara ligga på samma ställe hela tiden. Skall den inte flyta runt?
    Sitter den fast? det gör den väl naturligtvis inte, men kan inte hjälpa att bli lite orolig!!
    Känner ni rörelser över allt??

• Svar på tråden Sparkar på samma ställe???
  • aktuelle

samma sak för mig, i börjar var det mest på samma ställe, nu senaste veckorna har det även börjat sparka högre upp

• gryta

Här sparkas det hej vilt i alla riktningar, verkar som Alf snurrar för fullt därinne, helt ok nu, bara han slutar snurra när han har huvudet ner.

//gryta v20+0

• EnilemmE

Bebisen kan ju ha hittat en favoritställning i livmodern, det är inte alls ovanligt!! Våran "Buffy" kickar nästan på samma ställe hela tiden oxå!! Huvudsaken är ju att den rör sig över huvud taget!!

Februaribebisch i magen!!
  • cozmoz

tack EnilemmE
    Jo visst det är sant, ibland är man så dum att man egentligen bara behöver höra det. Jag känner att jag kan lätt snöa in på olika tankar...
    hja det bra

• Stellamum

Den här kotten är precis likadan. Alla rejäla kickar kommer neråt. (Är i v. 26) Storasyster däremot röjde runt rejält!

• LillaLinan

i början sparka min enbart på vänstra sida men nu är den överallt och rumsterar runt Är i v 26 nu

• cozmoz

Bebben har ändrat position nu o börja bli både starkare o ngt vildare...

• Hatter

Jag är i vecka 25 och än så länge sparkas det bara på ett ställe, ganska långt nere till höger. Ibland känner jag några mindre puffar på vänster sida, antar att det är händerna.

• Jenny1985

är i v. 20och min lilla klump sparkar oxå nästan bara på samma ställe, på hö sida. Det spelar nog ingen roll, inte så att den har fastnat eller nåt ju*ler*!

• Mizan

Jag har moderkakan i framvägg till höger. Där för känner jag bara bebben på vänster sida. Men det börjar komma högre och högre upp.

Svar på tråden Sparkar på samma ställe???