Bakistips...
Nån som har nått bra husmorstips mot bakfylla?
(Nu förstår jag precis varför jag dricker så sällan)
Tips mottages tacksamt!!!
Nån som har nått bra husmorstips mot bakfylla?
(Nu förstår jag precis varför jag dricker så sällan)
Tips mottages tacksamt!!!
Flottig mat, coca cola, sex, sömn!!
MM tack längtar till pizzerian öppnar, cola dricker jag redan men nått sex lär det tyvärr inte bli.
Nån som har fler förslag?
Salt!!!
Alkoholen har dragit ur salterna i din kropp.
Försök få i dig lite kaviar. Tex på ett kokt ägg eller en hårdbrödsmörgås.
Å nej inte kaviar...men chips kanske kunde funka
Chips är perfekt både ur salt och flottighetssynpunkt!!
Ja, eller vanligt salt på ett ägg tex.
Ägg vs chips, inget svårt val det blir chipsen
Drick mineralvatten tex ramlösa, loka mm för nar man dricker blir kroppen utorkad och mineralvattnet innehåller salterna du behöver återställa.
Nästa gång du druckit, när du kommer hem ska du inte läga dig direkt. Ta det lugnt, ät bananer, tomater och drick mjölk. Du kan dricka en liter mjölk, eller gör milkshake på mjölk och bananer. Köp hem en kebab eller pizza när du kommer hem på natten, eller se till att ha nåt sånt i frysen. Försök sitta uppe och äta allt detta, samt dricka flera liter vatten, under nån timme innan du lägger dig.
Nästa gång???
Det lär dröja länge tills dess Festar extremt sällan och det är väl därför jag tål det så dåligt. Och med detta i färskt minne kommer det nog dröja ännu längre
Ea, men försök komma ihåg det där OM det blir en nästa gång då, så mår du inte fullt lika illa sedan följande dag
Och, försök varva med ett glas vatten för varje drink du tar.
Drick 1 liter iskall O'boy (O'boy med is i) Till det gör man en "hotellfrukost" med färskt bröd, gott pålägg, yoghurt m.m. Sedan kollar man på en halvtaskig film till det
Tack alla underbara för era tips.
Det absolut superbästa är att dricka ett stort glas mjölk och äta en banan
innan man somnar..
Hjälper superbra!