• LillaMilou

Vit t-shirt för eget tryck?

Jag letar med ljus och lykta efter en helvit t-shirt strl 80-86 för att kunna stryka på ett eget tryck på.

Någon som vet var man kan köpa det?

Jag har letat på H&M, Lindex, Kapp Ahl och har inte hittat någon. Jag har en helvit body, men det tyget är förmodligen för "stretchigt" och risken är då att trycket spricker.

• Svar på tråden Vit t-shirt för eget tryck?
  • lhk

Om du dtryker på eget tryck håller det ändå inte lika bra som köpta "trycktröjor". Jag köpte mina på H&M. Titta om du kan hitta det i deras butik online.

• LillaMilou

Tack för svaret, ska kika där. Hittade på andra postorder-företag. Då var det tyvärr 3-pack med även andra färger på t-shirt som jag inte är intresserad av.

• LillaMilou

Den stora nackdelen med att beställa på postorder är att de har en minimisumma som man måste beställa för. Jag vill bara ha en t-shirt så finns det att köpa i butik så tar jag gärna tips om det också.

• himla

de har ju på lindex nu ta 3 betala för två ! Köpte för en månad sedan 2 vita å en mörkblå !

• myskatt

Jag har kört transfertryck på HMs vita bodys. De håller hyffsat innan tvätt och sen lossnar det mer och mer. Men vad gör det, det är ju kul första gången man använder den .

Den här gjorde jag till en Crusing i sommras. Nu är det inte mycket tryck kvar efter två-tre tvättar:

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • LillaMilou

Kommer inte riktigt in på HMs sida. Jag har ofta problem med att surfa på den sidan, oavsett om jag sitter hemma eller på jobbet.

• LillaMilou

Himla, jag har inte sett några på Lindex. Får ta och kika igen idag.

Myskatt, vad bra. Då kanske jag kan trycka på en body i alla fall om jag inte hittar någon t-shirt. Är inte så sugen på att beställa en på postorder om jag måste beställa för minst 200 kr. (som det är på typ Ellos och liknande)

• myskatt

Men HM har tröjor med (tror jag). Sånna tvåpack för 39.-.

• myskatt

Men HM har tröjor med (tror jag). Sånna tvåpack för 39.-.

• LillaMilou

Myskatt, får ta en runda på HM också och fråga personalen om jag inte hittar.

Tack för all hjälp!

• LillaMilou

Hittade på HM, de hade bara långärmade, men de får duga. Tack!

Svar på tråden Vit t-shirt för eget tryck?