"Rolig barnbutik" i Stockholm?
Jag undrar om det finns någon affär i Stockholm med "roliga" babyprylar och liknande.
Vet ju att det finns massor på nätet, men det är ju roligare att titta "live" och jag ska ju till Stockholm till veckan...
Jag undrar om det finns någon affär i Stockholm med "roliga" babyprylar och liknande.
Vet ju att det finns massor på nätet, men det är ju roligare att titta "live" och jag ska ju till Stockholm till veckan...
Ingen som vet..?
Jag gillar bonti, simple world och haven. De liger inom gångradie också ;) barnbutiken passerar du också på vägen ;)
Gillar även Trull på Ringvägen, annars håller jag med isgras
Om du vill handla kläder:
*Haven
*Matador Kids
*Små Grodor
*Juliet
*Tuss
Änglagallerian (Danska + Holländska kläder)
Sibyllegatan, T-Östermalmstorg
Krabat (hög kvalitets-leksaker) Kungsgatan, T-Hötorget (mitt emot finns en Krabat med coola inredningsprylar)
Koffert (heminredning + leksaker & maskeradkläder + hemlagat godis) Humlegårdsgatan, T-Östermalmstorg, Leksaksdelen är inredd som ett mini-junibacken med borg, snickarbod och litet hus som barnen kan leka i under tiden.
Bulleribock, Sveavägen, T-Odenplan eller T-Rådmansgatan (klassiska leksaker)
Kalikå, Ringvägen, T-Skanstull, (pedagogiska leksaker, plyschkläder, musikinstrument)
Sprall, (coola kläder + leksaker, maskeradkläder etc)Sibyllegatan, T-Östermalmstorg eller på barnavdelningen NK
Tack för svaren!