• sabia

varför måste vi lida sååå mycket???

idag var jag på en babys fest, allså min väninna ska ha barn, men vill samlar alla sina kompisar innan. å alla som kom dit skulle ta med sig en present eller ett paket blöjor. alla hade sina barn med sig. å alla pratar bara barn helatiden. å sedan vänder de sig till mig å frågar DU då? när ska du skaffa barn? jag försökte förklara för de att jag vill, men lille vill inte komma till oss. försökte oxå förklara att det inte så lätt för vissa kvinnor att blir gravida, men det verkade som de inte hörde vad jag sa. en efter en fråga bara samman sak.
    jag visste inte vart jag skulle ta vägen. jag hatar vissa mäniskor ibland. de som har fått barn utan något problem verka inte förstår riktigt vad vi pratar om. jag ville bara försvinnar därifrån, men jag visste inte vilka ursäkt som jag skulle hitta på för att gå därifrån. jag hatar att inte vara gravid......

• Svar på tråden varför måste vi lida sååå mycket???
  • Tisseltott

Känslokalla jävlar! Kanske du ska byta umgängeskrets? Eller vänner helt och hållet, vänner bryr sig mer än så!
    Kramar

• morzan4

Det var okänsligt av dem att bete sig så. En eloge till dig som ändå orkade ta dig an uppgiften att försöka förklara...
    Önskar dig ett starkt + på stickan snart och att du snart ska få kalla dig mamma!
    Stor kram!

• bambi7

åhhh va elakt!!! varför e de så kalla? Jag hade varit rasande!!!
    ibland vill man bara skrika ut: Kan ni inte fatta att vi försöker så back off!! stötta oss istället!!
    hoppas verkligen att ni får plus på stickan snart och försök att hitta annat umgänge så länge...Lycka till vännen

• Tisseltott

Fick en sex and the city känsla... När Charlotte försöker bli gravid utan resultat. Sett dessa avsnitt?

• Hatter

Kvinnor kan vara riktigt b*tchiga ibland! Förstår att du blev ledsen!

• Gerbia

Hej!!!

Otroligt känslo kalla typer som är dina vänner, Jag blev bemött helt olika jag fick medkänsla värme och förståenhet när berättade min sitvation och det är ju så vänner ska vara. Anja

• Precious

Jag fick oxå en stark sex and the city-känsla...
    Stora kramar till dig som orkade svara och lycka till på vägen mot +!

Svar på tråden varför måste vi lida sååå mycket???