• Kieron

    Andra pappor i GBG fr december?

    Hej!

    Jag ska vara hemma med min son från december 2006 till juli 2007. Han kommer att vara 11 månader i december. Jag undrar om det finns några andra pappor i Göteborg som ska vara hemma under samma tid. I så fall vore det kul att träffas regelbundet och stötta varandra. Jag är 32 år och bor i Kortedala.

    vänliga Hälsningar

    Jörgen

  • Svar på tråden Andra pappor i GBG fr december?
  • Dexter Van Der Killen

    Jag kommer att vara pappaledig från januari till augusti med vår lilla Tuva då 11+ månader.
    Bor också i kortedala.

  • Kieron

    Hej, vad roligt! Jag är också vegetarian och har inget emot att kalla mig feminist. Vad bra att Vidar och Tuva kommer att vara nästan jämnåriga! Vi kan väl höras av närmare när det börjar närma sig. Mitt telefonnummer är 031-2138015.

  • Dexter Van Der Killen

    Intressant :o)

    Jag hör av mig när det närmar sig.

  • Kieron

    Hej! Du hade lagt in en fråga förut men nu hittar jag den inte. Jag bor på Solståndsgatan så vi bor nära varandra. Har tidigare bott på Gregorianska :)

  • don daniel

    Hej!
    Jag bor i hjällbo, (promenad 20 min till KD) har tidigare bott i Kortedala så jag kanske kan hänga på?
    Hemma med min dotter januari-september. Jag är 29 år och min dotter drygt fem månader.
    /Daniel

    är vegetarian och profeminist med...

  • Kieron

    Kul att du vill hänga på! Jag har varit pappledig sedan i måndags nu och det är verkligen något annat att umgås med honom hela dagarna istället för att bara träffa honom på kvällar och helger. Det känns som jag lär känna honom på ett helt annat sätt. Vi får höras av alla tre någon gång i januari och planera in en träff!

Svar på tråden Andra pappor i GBG fr december?