-
-
Svar på tråden Foglossning utan att vara gravid?
-
jag blev skengravid av min p-stav och fick då bland annat foglossning igen
-
jag använder mig ej av hormonella preventivmedel så det kan inte bero på det :/
-
Jag har också känt av foglossning fast jag inte är gravid!!!...skumt. Trodde det var knas på mig.... gärna efter äl så får jag dessa besvär som sedan försvinner efter mens.
-
Man kan ha "foglossning" fast man inte är gravid. Jag har haft bäckenbottensmärtor (som läkarna vill kalla det)sedan jag kom in i pubiteten. Jag har lösa leder och när hormonerna började rulla i kroppen så blir det värre. Så mycket riktigt under äl till mens så har du extra mycket hormoner och då kan det bli betydligt värre...
Jag fick barn för ett halvår sedan och kan fortfarande knappt gå mer en en km. Nu har jag fått min första akupunkturbehandling och det är BRA mycket bättre än förut...
-
tackcast77 skrev 2006-09-18 16:06:55 följande:Man kan ha "foglossning" fast man inte är gravid. Jag har haft bäckenbottensmärtor (som läkarna vill kalla det)sedan jag kom in i pubiteten. Jag har lösa leder och när hormonerna började rulla i kroppen så blir det värre. Så mycket riktigt under äl till mens så har du extra mycket hormoner och då kan det bli betydligt värre...Jag fick barn för ett halvår sedan och kan fortfarande knappt gå mer en en km. Nu har jag fått min första akupunkturbehandling och det är BRA mycket bättre än förut...
ska kontakta sjukgymnastiken imorgon. -
GÖr det för man skall träna upp muskelaturen som håller ihop bäckenet, blir lite bättre med fogarna då.
Lycka till! -
det är nog onda muskelknutar verkar det som
.
ingen foglossning alltså!!