Snygga överkast till sängen? OMÖJLIGT :(
Behöver hitta ett nytt överkast till en dubbelsäng.. vart jag än tittar så hittar jag inget som är WOW. Någon som har tips på affärer eller kataloger som är värda att titta i?
Behöver hitta ett nytt överkast till en dubbelsäng.. vart jag än tittar så hittar jag inget som är WOW. Någon som har tips på affärer eller kataloger som är värda att titta i?
Jag köpte faktiskt vårt överkast på COOP (!) för 469 kr. Det är vitt med sydda mönster på. Jättesnyggt tycker jag. Annars har MIO ganska snygga från LINUM men då kostar de lite mer (från7-800 till ca 1800 kr). Tänkte köpt ett sådant först men det gick tyvärr inte ihop med min ekonomi..
Indiska, kanske?
SJälv önskar jag att jag kunde sy.. för då skulle man kunna köpa ett snyggt tjockare tyg och nån vadd o sy ihop, o vips så har man ett drömöverkast!
Här är en till som hittade ett fint överkast på Coop. Tror att jag betalade ungefär lika mycket som Tillis (469 kr). Vårat är sandfärgat med små ganska neutrala mönster.
Lycka till.....
jag har inget överkast........
köper snygga påslakan istället och har lite fler kuddar
det är inte lätta att hitta snygga överkast
aha då kanske man ska bege sig mot Coop :) dofsan: jo jag tänkte också på det, men vi har en vovve & han hårar som sören :)
Vi hade ett sånt där Indisk bomull naturvitt förut. Massor med kuddar med färger och mönster istället. Överkastet kostade 199kr på Jysk.
Nu har vi ett lapptäcksöverkast som min mamma sytt.
Supersnyggt!
okej, då ska vi alltså besöka, coop, indiska & jysk :)
Gudrun Sjödens hemmasortiment kanske
www.gudrunsjoden.com
Vi hade ett som vi köpt på åhlens för typ 250, som var vitt med invävda vita ränder på. Nu har vi ett lapptäcke i grönt och rosa som vi fick av min moster då vi gifte oss.