• sarah

Halv lång "rockig" frisyr

Nä nu har jag bestämt mig för att en gång för alla sluta vara lat och klippa mig hos närmsta frisören och ständigt vara missnöjd.
    Nu ska jag in till stan och klippa mig hos någon asball och trendig frisör som heter Björn och har tighta Jeans... ja han kan heta Paul också, det går bra....

Men va fan ska man ha för frisyr då?
    Alltså jag har alltid haft en bild av hur jag vill va i håret men min "jag-kan-klippa-Brenda-Walsh -etapper-apbra-frisör "fattar inte.

Nu såg jag att den där Sara i IDOL (jag kollar inte på Idol för övrigt) har MIN frisyr som jag kämpat i år och dar med att förmedla till etapp frisören utan resultat och jag går ändå därifrån och ser ut som tant Gredelin i håret...

Men tänk om Björn (eller Paul) inte kollar på Idol (vilket inte jag heller gör...) och hur förklarar man att man vill se ut som den där Sara då???

Någon som vet hur hon är klippt egentligen, eller någon som har någon bra bild på liknande frisyrer alt någon annan skit snygg? (frisyr alltså...)

* * * Mamma till Mathilda född 04.03.23 och Emma född 06.03.25* * *
  • Svar på tråden Halv lång "rockig" frisyr
  • tii

kolla på deras hemsida, så kanske det finns en bild på henne som du kan skriva ut!

• ming

Jag tycker att du ska ge frisören fria händer. Det gör jag alltid och det blir alltid (nästan) lika snyggt.
    Ibland kan jag ha vissa krav, som ingen lugg, inte kortare än axlarna, och det går alltid bra.

In yo face!
  • ming

Förresten, du menade väl inte Linda i Idol då? Sara sjöng inte idag. (Bara kollar.)

In yo face!
  • CuteElliz

fråga om tips från frisören... kanske han faktiskt kommer me förslaget på en frisyr som du vill ha...!!!

• tii

www.tv4.se/ om det är linda du menade så finns det en bild på henne på första sidan.

• sarah
    ming skrev 2006-09-18 23:29:45 följande:
    Förresten, du menade väl inte Linda i Idol då? Sara sjöng inte idag. (Bara kollar.) In yo face!
    NÄ Sara. Kollar ju som sagt inte på IDOL utan såg henne som hastigast i fredags eller när det nu var...
    * * * Mamma till Mathilda född 04.03.23 och Emma född 06.03.25* * *
Svar på tråden Halv lång "rockig" frisyr