• Tigger is a she

Översätta en hel text från Sv till Eng på nätet?

Det ska finnas en sida på nätet där man kan skriva in en text på ett språk och få den översatt till ett annat språk, tex från svenska till engelska - gratis förstås.

Var är den? Jag hittar den inte nu när jag letar efter den.

• Svar på tråden Översätta en hel text från Sv till Eng på nätet?
  • Familj Amstaff

sök på google??

• Tigger is a she

Jaa, det var där jag letade efter den givetvis

Fler tips?

• Nika75

Jag hittade en... men som du förhoppningsvis redan förstått går det inte att göra en korrekt översättning utan en mänsklig hjärna bakom. Gud vilka roliga texter det blir! Jag hoppas verkligen du tänker använda översättningen i underhållningssyfte.

Jag testade själv med följande engelska text:

"Once upon a time there was a princess who lived in a big, pink castle. She was all alone in her big, pink castle. One day, a frog came along and knocked on the door..."

Översättning blev:

"En gång på en time där var en prinsessan vem bodde i en stor , skär slottet. Hon var all ensam i henne stor , skär slottet. En dag en groda kom längs och bankat på det dörr."

www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml

• Tigger is a she

Nika75:

Haha Nej, jag tänker använda programmet för att översätta en liten text på allvar, men med reservation att det kan bli tokfel. Jag är bra på engelska och kommer se felen, men vill låta programmet göra grovjobbet åt mig - om det funkar.

Tack! Jag ska testa sidan och se om det funkar och återkommer...

• Tigger is a she

Jag fattar inte hur man gör... *känner mig korkad*

• Tokaungen

Välj språkpar först och skriv sedan in texten som du vill ha översätt och tryck sedan på Translate.

Verkar bli mer jobb än om du hade översatt från början tycker jag, testade ett par texter jag skrivit...

• Tigger is a she

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha vilken kass sida. Det blev bara goja av allt!

Nä, jag vet att det finns en bättre sida och jag borde haft den bland mina favoriter, men den är borta.

Någon mer som vet?

Svar på tråden Översätta en hel text från Sv till Eng på nätet?