• Anonym

167 cm, 57 kg -någon mer?

Hur "nöjda är ni med er själva? Tycker ni att ni är lagom?
    Känner mig sådär mitt emellan. Köper storlek 36 i byxor och small i tröjor men känner mig ändå inte särskilt smal. Kanske är inne i någon kris eller nåt bara...

• Svar på tråden 167 cm, 57 kg -någon mer?
  • jezz1978

Svarar bara för att du är lika lång och väger samma (kan iofs variera ngt kg) som jag (när jag inte är gravid då).
    Och jag känner mig lagom med den vikten till den längden.
    Vill absolut inte gå upp i vikt men heller inte gå ner.
    För vem ska man vara så _himla_ smal (om man nu inte är det naturlig, utan att banta), inte är det för sin egen skull om man bara måste äta grönsallad o vatten varje dag för o vara det.

• Anonym

Jag är 1,68 och ligger på 57 kg..och jag är nöjd!
    tycker att du ska vara nöjd=)

• maalisen73

Jag är exakt lika lång och väger ca 60, är helnöjd och anses smal...men inte benig

• Kimsilims

Jag är 1.70 och växlar mellan 54-58 kg.. Just nu ligger jag nog på 55 kg skulle jag tro. :)
    Är relativt nöjd, men skulle behöva träna mer. =) Fast jag har visserligen inte fött några barn..

• Matty

Är 1.69 och väger ca 62. Vägde runt 55 innan mina två barn, så lite ska allt bort, men jag är fortfarande smal. Mer att jag fått en "extra-påse" på magen....Man kan inte luta sig på sidan om man ligger i soffan, då faller allt fram
    Tycker du låter alldeles "lagom"

• Anonym (Benig)

Är 1.76 och väger 57 kg. Anses för smal och benig. Doch nöjd själv.

• FlowerGirl

jag är 1 58 och väger 46 kilo.... känner mig inte sådär jättesmal... men inte tjock heller...

• Anonym

hmmm, jag är 1.59 och väger i normala fall runt 54, innebär det att jag är tjock med era mått räknat. 1.76 och 57 låter smalt tycker jag, men huvudsaken är ju att man är nöjd med sig själv. Sen borde man strunta i vad andra tycker även om det är svårt ibland.

• kjempejente

Länge sen jag slutade väga mig... en tränad kropp väger mera och är mycket snyggare än en mager kropp.

• Edina1981

sj e jag 165cm o väger ca 55kg...trivs me kroppen som den e...storlekarna e olika beroende på klädmodellen så mellan S-M

• Charlotta74

Jag är 157½cm och väger 52-53kg, skulle nog vilja gå ner till 48-50...

• tottalisa

Är 168 cm och väger 50 kg. Eftersom jag är för smal kan jag tänka mej att du är precis lagom.

• Anonym

Jag är 1.68 o väger 56...känner mig nöjd eftersom jag även fött barn!Under graviditeten var jag uppe i 87!Det var mindre kul att se på vågen då

Svar på tråden 167 cm, 57 kg -någon mer?