Vad tror ni, kan jag korta av klacken??
jag kan knappt gå i stövlarna och funderar på att gå till skomakaren och korta av klacken en bit, tror ni det gr eller kommer det bli fult?
Tänkte bara ngn cm.
Lägger ut bild i galleriet.
jag kan knappt gå i stövlarna och funderar på att gå till skomakaren och korta av klacken en bit, tror ni det gr eller kommer det bli fult?
Tänkte bara ngn cm.
Lägger ut bild i galleriet.
Jag såg ingen bild. Du har förmodligen inte hunnit ännu. Kan skomakare korta klacken på skor? Wow, man kan fixa till det mesta nuförtiden...
Jag tror de kommer se väldigt konstiga ut om du kortar av den sortens klack - hade inte gjort det.
Jag tänkte det med. Kanske om han sätter dit en extra sula vid trampdynan så kanske det inte gör lika ont att gå i dom??
Marline
Japp bra va?? Tycker jag ofta köper skor hög med lite för klack och då är det bra att han finns! Kan räcka med bara några milimeter.
alternativt... köp nya?
Får du ont av att gå i dem pga av belastningen i framdelen av foten - "trampdynan" eller vad man nu ska kalla det så är Scholls geleinlägg jättebra mot detta. Kan springa i höga sandaletter hela dagarna med dessa - så det funkar bra med dessa inlägg, så kan man gå i höööööga klackar.
Alltså kommer det inte bli knas med lutningen/proportionerna då?
En cm är nog inga problem att kapa. Men om du tar bort mer blir nog vinkeln på sulan helt fel och tårna kommer antagligen "sticka upp"...
motalatjej:
Ja gärna det, men tyvärr sig min plånbok NEJ. Har precis köpt ett par nya stövletter och andra saker så tänkte jag skulle lämma dom till skomakaren o tjäna på det