• Jeffa

Pappa i Januari

verkar som att det finns gott om blivande mammor som ska ha i januari... Någon lär ju ha varit delaktig som är pojke också, så att säga. Var finns vi? vad pysslar vi med? Har vi nått vettigt att dela med oss av som rör detta med att bli pappa...?

• Svar på tråden Pappa i Januari
  • BeatnikBandit

Jag ska ha en liten den 18 jan
    Bor i Hedemora i södradalarna
    Är bilmekaniker på Bilmetro i Hedemora
    dela med mig av???? panik kanske om någon vill ha =)

• Pappa nr1

Jag skall med ha i januari Bor i gbg.

• Paggman

Bor i Solan och skall väntar på leverans den 2/1

• keybone

Bor på kungsholmen och väntar tillökning den 14e januari.

Det börjar närma sig nu! ;)

• Wipperman

Dubbel-pappa i i mitten januari.
    Aning läskigt faktiskt.
    Sitter i passagerar sätet utan kontroll.
    Ska allafall ta ledigt några månader när dom kommit ut.
    Roligt.
    Läskigt
    Spännande.

• EmCorp

Hehe... Jo, den 13:de Januari blir en liten pojke till enligt beräkningarnA. Bor i Stockholm, mitt i stan.

Något läskigt är det ju, vet inte riktigt varför.
    Förutom att det är en stor händelse så är det ju också en stor omställning känslomässigt. Är råskraj.. =)
    Men gör man sitt bästa så blir det nog bra till slut.
    Jag har dock ingen i min direkta närhet som går igenom samma sak så denna sida är ju jättebra för oss blivande farsor att snacka och bolla idéer.

Peace.

• Spirre

9:e Januari här... Bor i Malmö och har precis blivit av med jobbet... :-O

• Nephilim

Den 27:e januari är det dags för första barnet. Känner ingen rädsla konstigt nog, längtar mest efter den lille/lilla:)

Bor i Borås och jobbar på en entreprenadfirma, vi gör alltså lite allt möjligt men allt är garanterat riktigt slitsamt

• DrKejs

Visst är det spännande! Själv kommer jag att ha häcken full från början av januari (planerat 3/1) med en duett. Såg att det var en till dubbel-pappa strax ovanför, kul. Planerar att vara ca 80% ledig hela nästa år (har egen konsultlåda och kommer att ta små uppdrag, någon timme här och där) och vara tillsammans med barnen och barnens fantastiska mor.

Hmm, visst verkar jag vara en som feministpartiet skulle älska att ha med? Haha, jag är rabiat motståndare till vansinnet med kvotering!

Ser fram emot roliga promenader med slagskeppet till barnvagn (teutonia tvillingvagn) framåt vårkanten, njuta av en stund i humlan eller något annat trevligt ställe.

Svar på tråden Pappa i Januari