• Anonym (Glömsk)

Var kan man ta reda på när ett barn fyller år?

Vill vara anonym eftersom jag skäms som en hund, dessutom skulle det kunna leda till vänskapsrelationsproblem ;) Jag kan nämligen för mitt liv inte komma ihåg när mina vänners barn fyller år, jag vet vilken månad (ungefär) men inte datum. Jag har uselt sifferminne, det tar jättelång tid innan jag kan lära mig min egen portkod och telenr (!) om det nu är någon ursäkt...
    Finns det någonstans man kan ta reda på det utan att behöva fråga för det vägrar jag göra, skulle känna mig riktigt taskig då.
    Någon?

• Svar på tråden Var kan man ta reda på när ett barn fyller år?
  • Sofie1979

Skattemyndigheten, folkbokföringen. Då behöver du namn, adress, ort, födelseår. Det kan funka kan jag tänka mig. Om du absolut inte vill fråga någon.

Lycka till!

• Zabka

Tack till Kanelflicka! www.birthday.se var ju en underbar sida! Jag har precis samma problem som TS och blev helt paff över denna underbara sida. Jag har redan sökt på mig själv och de närmsta och allt stämmer perfekt!

• Anonym (Glömsk)

Tack för svar! Jag har redan prövat birthday och alla dessa barn är under 15 men jag lyckades i alla fall få fram polarnas födelesedagar... Jag vet, jag är en usel vän. Usch!

• Kanelflicka

jag visste inte att man måste vara över 15...
    Då är det nog skattemyndigheten som gäller

• killenkott

Men du,SKÄMS INTE!
    Hur i hela friden skaman kunna komma ihåg alla?
    Jag kommer bara igåg den närnaste släktens födelsedagar,dom andra sötnosarna har jag bara koll på genom födelsedagskalender;).Evighets kalender alltså;)

Ta det lungt å fråga istället,skriv sedan upp det ,då vet du till nästa gång.

• killenkott

NEJ!!Du är inrw en usel vän,om din vän gillar dej får hon även acceptera dina"brister":)

• LyNxQ

Kan du inte fråga den ena vännen om den andres barns födelsedagar och vice versa?

♥?♥?♥?Linnéa?♥?Mo Cridhe?♥?♥?♥
  • LyNxQ
    Kanelflicka skrev 2006-09-20 12:09:10 följande:
    www.birthday.se/
     Nämen vilken kul sida!!
    ♥?♥?♥?Linnéa?♥?Mo Cridhe?♥?♥?♥
Svar på tråden Var kan man ta reda på när ett barn fyller år?