• sabia

var idag med min gravida väninna ute på stan.

när vi väl träffades då frågade hon mig om jag hade lust att hjälpa henne att köpa de sista grejer som fattades in för födelsen till den lilla som kommer nu i oktober. jag är så ledsen att det inte är jag som får köpa de små kläder till mitt barn, är så avundsjuk på att vi har olika smak. om det var jag visste jag precis vad jag skulle handla. DET GÖR SÅÅÅÅ ONT. vill bara döööööööö just nuuuuuuuuuu.

• Svar på tråden var idag med min gravida väninna ute på stan.
  • Oliwa

Jag lider med dig, förstår att det måste vara jobbigt och tungt. Jag är ledsen för din skull.

Önskar dig ALL LYCKA TILL i framtiden.

• Lilla Ior

Kan förstå den känslan...inte allt kul =( Min kompis har nyligen fått barn nu...13/9. Fick själv dessutom reda den 7/9 att mitt IVF inte fungerat...ja vad säger man? Det är ju kul för vännen på sätt och vis, men visst skulle man hellre se sig själv i den situationen...såååååååååå avis =(

• sabia

lilla Ior:
    inte för att att man missunna de att vara gravida, men det är sååååååå triste att veta att man kanske aldrig får handla kläder till ens eget barn. eftersom man inte vet själv om man blir gravid någon gång.
    kram

• Lilla Ior

Sabia: Håller med dig! Man tycker ju egentligen att det är roligt...men som sagt...man vill ju att det ska hända en själv också. Men när man inte vet om det kan bli verklighet för en själv är det svårt att vara glad för andra. Sen kan jag nog också tycka att det är lite olika från person till person. Det går mkt lättare med en annan vän. Nu bor inte vi så nära, men hon är en superbra tjej och henne har det i stort sett alltid gått bra med =)

Svar på tråden var idag med min gravida väninna ute på stan.