• EnglaLi06

Ang hårförlängning och kort hår

Jag har haft hårförlängningar några gånger tidigare som jag gjort på salong men insett att det blir alldeles för dyrt i längden och nu tänkte jag köpa hår och limma i med hjälp av en kompis sånt man kan ta i och sen ta ur och sen ta i igen efter ett tag..
    Men samtidigt skulle jag vilja klippa mitt eget hår i en page frisyr, nu är det halvlångt, tunt och slitet, Nu till min fråga, kan man limma fast löshåret och det blir bra om man har såpass kort hår?, har tänkt typ lite neranför hakhöjd
    Snälla svara snabbt =)

• Svar på tråden Ang hårförlängning och kort hår
  • Bjellsmamma

Jag gör hårförlängningar och det jag märkt ifall man klipper en page utan etapper eller något så lägger sig håret lätt som en "mössa" över löshåret så man kan vara behov av att klippa in håret lite.

• EnglaLi06

Bjellsmamma: Jag har tänkt klippa mej sen när jag har löshåret för att det ska passa in, blir det bra då? mitt eget hår är redan lite uppklippt och så så det blir inte en spikrak page..=)

• EnglaLi06

Bjellsmamma: Jag har tänkt klippa mej sen när jag har löshåret för att det ska passa in, blir det bra då? mitt eget hår är redan lite uppklippt och så så det blir inte en spikrak page..=)

• EnglaLi06

• EnglaLi06

Oj det blev lite fel =)

• miz

Jag har kortare hår än page. och det var inga problem att sätta löshår. Bara som sagt att man klipper upp det lite, så det går ihop med löshåret bättre.

• Bjellsmamma

Ja, då blir det bra :D

Svar på tråden Ang hårförlängning och kort hår