• syster J

Helt j---la ortoligt...

JAG är GRAVID *ler större än solen*

Hade min egentliga testdag igår den 20:e men testade först idag för att kunna ringa CVL och meddela det negativa beskedet... Anledningen till att jag trodde det var kört för vår del var att i helgen som var fick jag en ganska så stor blödning, i torsdags på ruvardag 13. Den höll i sig fram tom sön. Där efter har det varit rosafärgat på toapappret då jag kissat. Alla mina symtom försvann i samma veva som blödningen.
    Har dock de senaste dagarna känt att det spänt/dragit i livmoder/äggstockstrakten.

Är ledig från jobbet idag och drog ut länge på att stiga upp från sängen för att göra testet. Visste ju vad det skulle visa, trodde jag *s*.
    Helt chockad konstaterade jag innan jag fått testet från urinstrålet att det var ett starkt plus....JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ BLI MAMMA....nu är nästa fråga om det är en eller två små knoddar som ligger och gonar in sig i sin mammas mage *spännande*

Nu ska jag bara glädjas..ska testa imorgon igen för att få uppleva denna känsla igen och för att man är lite nojig såklart. Ska försöka att inte gå och fundera på MF risk och annat trist.

Ska på UL den 12 okt, mitten av grav.vecka 8. Känns som en evighet dit. man är ju otålig att få se ett litet hjärta som slår, eller två *hick*
    I vilken vecka gjorde ni ert första UL?

=) J

• Svar på tråden Helt j---la ortoligt...
  • Maxie

Vad härligt, grattis! Där ser man också att det inte måste vara kört bara för att man får en blödning. Lycka till nu!

• Charlott29

Hej hej!
    Jag gjorde VUL i v10. Det var jättehäftigt och nästan först då som det blev verkligt på något sätt, att se hjärtat så.
    Förövrigt hade jag en blödning varje månad när jag egentligen skulle haft mens.
    Finns det någon anledning till att du tror att det kan vara två?

Lycka till!

• Caribe
     GRATTIS GRATTIS!
    Idag är jag en dag närmare en graviditet
  • syster J

Charlott29: Ja stor anledning. Vi har gjort ivf och fick tillbaka två embryon =)

• syster J

tack för alla grattis...jag är så lycklig =)
    KusinKnase, här oxå...kul för jag gillar din personlighet *ler*
    Kram J

Svar på tråden Helt j---la ortoligt...