• Anonym (:))

Vill era män att ni är rakade eller inte

Vill era män att ni rakar er mellan benen? Har ni hört några kommentarer eller önskemål från deras sida och har ni i så fall gjort som de önskat?

• Svar på tråden Vill era män att ni är rakade eller inte
  • Anonym

Ja absolut att han vill, rakat ska det va. Men det är samma sak för mig, jag vill attt han ska vara rakad och som tur är så var vi rakade båda två när vi träffades.

• Anonym

Vill och vill, ja, han gillar bäst när jag är snaggad (inte helt rakad men ganska mycket) och det gör jag med. Trivs bäst med så lite lurv som möjligt. Men det är inte så att han kräver det, jag gör det när jag har tid.

• Anonym (Inga krav)

Min bryr sig inte ett dugg. Det är rätt härligt, då kan man göra lite som man vill. Även om jag kanske själv skulle föredra att han rakade sig. Skulle dock inte säga det till honom, då jag tycker att det är ens eget val vad man gör med sin kroppsbehåring. ;)

• Anonym

Min sambo brukade raka sej förut, det tog ganska lång tid innan jag tog mod till mej och säga att jag vill ha en man som är manlig. För mej är det omanligt att raka underlivet... Ärligt talat- en pung är väl inte särskilt vacker? Och varför då framhäva den ännu mer?
    Nej usch, jag vill ha en man med hår både på bröstet och i skrevet...

Själv ansar jag bara lite så att det inte ska sticka ut.

• elinvd

Han bryr sig inte, även om han gillar när det e rakat. Det tog lååååång tid innan jag lyckades få det ur honom.

• Anonym (snyggt med)

Det spelar ingen roll för honom, jag har haft både och och huvudsaken är att jag trivs. Själv tycker jag att rakat underliv på en man är otroligt osexigt, och inte att det är särsklit snyggt på kvinnor heller. Jag känner mig mycket mer kvinnlig med hår där nere än utan.

• mammaNena

han tycker det e "gosogast" som han säger, men jag får sånna hemska utslag, så jag har lagt ner det där.. har inte lust att ha ont i flera dagar för att han ska ha lite "gos gos"

• Anonym (pälsängel)

han gillar mig som jag är!

• Pallas

Han vill inte, men där sket han en lök för jag vill. Att jag skall vara rakad alltså.

• Anonym (rakad)

Känner mig sexigare när jag är rakad, och han vill det!

Svar på tråden Vill era män att ni är rakade eller inte