• Dalias mamma

Festlokal i halmstad?!!!

Ska ha en stor födelsedagsfest och hade velat hyra lokal, finns det någon som har tips på lokaler eller vem man kan kontakta i halmstad? Det ska inte vara någon jättestor och fin, vad som helst duger bara det finns plats för ca 30-40 personer.

• Svar på tråden Festlokal i halmstad?!!!
  • fitforfight

dom enda gångerna jag har varit på lokalfest i Halmstad så är det någon som bor i ett villaområde som har haft tillgång till lokal.
    ska det vara röjarfest eller stillsam middag med släkten?

• latlisa

Lizzis cafe i Holm men då tror jag man får ta både personal och mat men spriten ordnar du själv.
    Annies gård i Haverdal men det är för långt ifrån stan kanske.

• Dalias mamma

Det blir nog mer röja än lugnt =) Kan man kolla med fastighetsbolaget kanske? Vi har precis flyttat hit och känner ingen så du får gärna fråga kompisarna om ni sitter och pratar eller nåt, maila om du hör något

• Dalias mamma

Det där cafeet låter lite väl dyrt. Tänkte ha lite budget och fixa mat själv

• Cittra

Hyresgästföreningen eller hyresvärden brukar ha såna samlingslokaler som man kan få hyra hyfsat billigt. Kanske går att hyra fast man inte bor där själv med. Vet att det finns på andersberg och på vallås. Annars tror jag du kan kolla med kommunen, kultur & fritidsnämnden. Dom brukar ha listor på såna ställen.

Svar på tråden Festlokal i halmstad?!!!