• Katten Ceasar

När fick ni eran skip hop väska efter att ni hade beställt den?

Beställde min från en sida på internet som är från USA. Detta var tre veckor sedan. Har nu ännu inte fått min väska. Är det nån mer som har beställt därifrån? Hur länge fick ni vänta då?

Ska lägga upp en länk om sidan sen.

Tacksam för svar.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-22 21:28:19:
    Här är länken till den sidan... www.kiwi-kid.com

• Svar på tråden När fick ni eran skip hop väska efter att ni hade beställt den?
  • Crazy Baby

Jag har beställt från Kiwi-kid två gånger!! Första gången kom paketet på 6 dagar andra gången efter 3 veckor!!

Första väskan fick jag hämta på posten och den andra gången kom paketet med en liten farbror från Posten till dörren!!

Tror inte tat du behöver oroa dig!

Båda gångerna var det Skip Hop väskor, men olika modeller!

• Katten Ceasar

Crazy Baby

Ok... tack så mycket... kan vänta ett tag till innan jag börja oroa mig...

• Katten Ceasar

eftersom att det är så många "klick" men att ingen skriver så får man väl försöka att puffa upp inlägget igen.

• Helfrida

Jag har tänkt beställa en från nätet men från Pippilotta. Såg att de hade med lock på sina väskor. Mycket snyggare tycker jag även om det kanske inte är så praktiskt.

Är det någon annan som har beställt därifrån också?

• Katten Ceasar

Och jag tycker det är snyggare med utan lock

• Katten Ceasar

Finns det ingen mer som har beställt från samma sida som jag???

• Agnes7

Jag köpte min Skip-Hop i en butik i stan där jag bor. Måste vara dyrare att beställa från USA.

• Katten Ceasar

Agnes7

Nä det är ju det det inte är... man köper dem för 50 dollar så med frakt så betalade jag knappt 400 kr. Mycket billigare att beställa dem därifrån än att köpa dem här i Sverige

Svar på tråden När fick ni eran skip hop väska efter att ni hade beställt den?