• Emmisen80

Julgardiner, julsaker! Vad finns det??

Jag och min sambo har bestämt oss för att vi ska fira julen här med hans familj. Och då vill man ju ha det mysigt med nya julgardiner, julpynt till granen och även i övriga lägenheten.

Men jag har inte direkt hittat några snygga gardiner.

Finns det nån som har ett bra förslag på var dem finns?? Eller har själv hittat snygga gardiner??

Sen behöver jag tips på billiga julsaker. Och då menar jag ALLT!! Julgransmatta, ljus som man har i granen, julgranskulor, annat pynt till granen, annat fint julpynt som man kan ha i lägenheten, krukor.

Var finns det??

Väldigt tacksam för svar!!

• Svar på tråden Julgardiner, julsaker! Vad finns det??
  • Emmisen80

Tack för era svar!! Men jag har redan kollat där och hittade inget direkt som jag föll för.

Det behöver inte vara på nätet utan det kan vara i vanliga butiker oxå...

• Emmisen80

Oj! Upptäckte att jag har skrivit fel det ska vara var och inte vad! Så tosigt det kan bli

• Emmisen80

Elut

Tack för ditt svar... får kanske åka dit och kolla efter julpynt nån dag.

BRA TIPS!!

• Goona

Åhlens har en massa, om det finns någon sådan affär nära dig.

• Emmisen80

Goona

Ja där kan man ju kolla!! Ja jag tänkte åka in till Borås imorgon som ligger tre mil härifrån och då kan jag ju slinka in där och kolla lite...

• Nallemajatjejen

Rusta har en del om man vill ha billigt.
    Gardiner burkar de ha en hel del på klädkällaren i göteborg (också billigt).
    Ekohallen i borås brukar ju också ha massor....l

• tillytrotter

Om du gillar gammaldags julpynt så kan du hitta det på loppisar! Typ myrornas, emmaus, Röda korset, smyrna etc. Man kan göra riktiga fynd på de ställena.

• Mallin

Jag har beställt från Josefssons, vepor i 2-pack....gråa med vita "stjärnor" på!!

Svar på tråden Julgardiner, julsaker! Vad finns det??