• Sweetygirl

Vilken märke på jeans till tjej med liten rumpa och smala ben? Gärna stretch!

Ska och shoppa idag och kan aldrig aldrig hitta jeans som sitter snyggt!

Är speciellt ute efter jeans som formar min lilla lilla rumpa snyggt.
    Har smala ben och tror därför att strech är bra för vanliga jeans töjer sig och ser ut som skit efter ett tag!

Tips?!!!

• Svar på tråden Vilken märke på jeans till tjej med liten rumpa och smala ben? Gärna stretch!
  • Nadjis

Har ingen rumpa och väldigt spinkiga ben. Gillar Gina tricots jeans (har strl 24) sen är diesel ett favoritmärke. Men Ginas jeans är prisvärda!

• Sweetygirl

Då är jag lite större... har storlek 27-28 men kanske finns ngt där till mig med

• Nadjis

Ja det tror jag säkert, rätt bra pris med. Annars är en idé att gå in på typ carlings och be dem plocka fram en modell som dem tror passar. Jeans töjer sig som sagt gärna, köp en modell som sitter åt ordentligt så töjer de sig inom några dagar.

• Nika75

Cheap Monday gör fina billiga stretchjeans i stuprörsmodell. Det finns ett annat svenskt märke också, som heter Dr Denim. Precis som Nadjis säger ska du köpa ett par jeans som sitter väldigt tajt när du provar dem, sedan ska man gå in dem läääänge innan man tvättar så formar de sig och blir sköna och snygga! Stretch kan förresten töja sig ännu mer än vanliga jeans... men det beror lite på hur mycket stretch det är i.

• Emmur

...sedan har vi ju Miss sixty som har bra jeans för smala!

//E

• sahab

Jag håller med Nika75, Cheap Moday eller Dr Denim Jeansmaker. Riktigt sköna och prisvärda båda två!

• Sweetygirl

Nix... gav upp efter några affärer... orkar inte, hittar aaldrig ju :(

• melonpuss

Gå in på JC och säg vad du vill ha så kommer de säkert hitta något till dig!

• Plankis

vars kan man hitta Dr Denim Jeansmaker?

Svar på tråden Vilken märke på jeans till tjej med liten rumpa och smala ben? Gärna stretch!