• Anonym

Ni som haft trekant

vill bara veta vad ni tjejer tycker är okej att er kille gör med den andra tjejen? hur långt de kan gå med varann och vart drar ni gränsen liksom?

• Svar på tråden Ni som haft trekant
  • Anonym

skulle aldrig låta min partner va med någon annan men smaken är ju som baken

• Anonym (been there)

jag har haft 3-kant vid två tillfällen med två olika par...

Par nr 1: där hade jag o tjejen sex med varandra o han hade sex med sin tjej men inte med mig.. vi kysstes o smektes däremot men inget annat.

Par nr 2: där hade jag o tjejen sex till en början men sen kom killen o hade sex med mig - tjejen fotograferade o vi kysstes lite på sidanom...

Skulle jag o min nuvarande man (jag var singel då jag hade trekant) ha trekant så känns det som att eftersom jag är bisexuell så är det fritt fram ungefär... he he... svårt att förklara men jag skulle tycka det var okej att han hade sex med henne -. för det har ju jag med!

• Skusan

Jag har aldrig haft trekant till att börja med, men min första reaktion på din fråga är. Hmmm du ska ju göra vad som känns bra för dig och inte snittet på FL??! Om 10 här svarar att jo min kille får gå hela vägen vi litar på varann etc etc, så låter du din kille göra det för du tänker att andra gör det? Och innerst inne vill du inte det.
    Eller så kan det vara tvärtom...

Det jag vill få fram är att hur långt ni tycker er låta varandra gå om ni ska ha trekant ska ni ju tillsammans bestämma vad ni är bekväma med! Om man har tvivel alls tycker jag man ska låta bli. Inte ställa upp på en trekant bara för att killen vill eller så.

Lycka till med vad du än vill göra!

• Anonym (trådstart)

skusan. näe men frågan har inte med vad jag vill och inte vill. jag är bara nyfiken över hur det fungerar. Har själv aldrig haft trekant.

Nån mer som vill dela med sig?

• Anonym (ja)

Har testat det. Var singel då.

Tycker det är överreklamerat. Hade det med 2 killar. Var hemskt mycket å hålla reda på om man så säger. Det var iof en trevlig upplevelse och kul att ha prövat på, men inget jag känner att jag vill göra igen.
    Tror det hade varit bättre med en till tjej istället.

Idag är jag gift och vill inte ha 3kant med vere sig någon annan eller tillsammans med maken.

Han är min och jag är hans.

• Anonym (polysex)

Jag har som singel haft sex med ett par. De hade regelbundet sex med andra par och singeltjejer, var med i swingerklubbar etc. I deras förhållande fanns inga begränsningar för vad killen gjorde med mig. Vi hade sex alla tre, huller om buller.

Precis som andra är inne på så är det nog helt upp till er hur ni vill göra. Det paret jag träffade hade levt ihop som polygama från början. De hade dock en tydlig överenskommelse och den var att de aldrig hade sex med andra utan att partnern var med.

• Anonym (trådstart)

okej, ingen annan? Någon som kanske haft trekant och vart i förhållande?

• Anonym (JustM)

Inte haft det..ännu men både jag och maken är mycket sugna att testa att ha med en till tjej och då tror jag det är mer upp till den tjejen hur långt vi skall gå.

• Anonym (hihi)

Vi har inte haft trekant...än.
    Men vi kommer förhoppningsvis att ha det ganska så snart.
    Min sambo får göra precis vad han (och hon) vill med tjejen, enda kravet är kondom, och det skulle han alrig drömma om att skippa.

Svar på tråden Ni som haft trekant