• Anonym

Erotiska böcker?

Jag skulle vilja ha tips på erotiska böcker. Alltså vanliga böcker med erotiska inlägg. jag gillar att läsa böcker där sex är en naturlig och upphetsande inslag. Jag är inte ute efter porrnoveller, utan vanliga böcker!

Tar tacksamt emot alla tips!

• Svar på tråden Erotiska böcker?
  • educated ninja

grottfolket? med ayla och hela köret

joan collins böcker...

• Anonym

Grottfolket är väl okej, men jag vill gärna ha lite mer detaljerat och oftare. Typ en porrnovell inpackat i en vanlig bok!

Joan Collins har jag inte läst, kanske ska prova det!

• Nyfiken gul

Jackie Collins (syrra med joan) skriver ju kanonbra tantsnusk...

prova även pocketförlaget Harlequine:s  erotiska böcker - dom hittar du på tidningshyllan på typ Konsum o liknande...

En klassiker i sammanhanget är ju Lady Chatterlys älskare .....

• Anonym

Nyfiken gul: Harlequine, har de bara erotiska böcker eller har de en speciell serie för det ändamålet?

• Anonym

"Venusdeltat". Erotiska historier, men inte rå porr.

• educated ninja

oooh!
    läs hela serien om isfolket, där är det sex och magi till höger och vänster!
    av Margit Sandemo, kanonbra!
    Det var förresten säkert Jacke Collins jag menade, Joan är ju skådespelarsystern!

• la luna

Det finns en bok som heter "Kärlek- de bästa erotiska berättelserna". Den innehåller ett urval av de bästa novellerna ur 1960-talsserien Kärlek, volym 1-14. Den har ISBN nr 91-85267-67-8.
    www.adlibris.com/se/product.aspx&s=1

Härlig läsning
    //Luna

• Anonym

Hmm, jag tror att jag ska ta mig en tur till bokhandeln i morgon. Synd bara att jag inte har någon sådan bok nu. Jag är solo eftersom maken jobbar och jag känner mig lite ensam!

• educated ninja

jaaaaa, Kärlek-böckerna är asbra!
    Hittade ett par i pappas bokhylla för ett par år sedan, älskar dem

• Anonym

Pappas bokhylla! Jojo, där ser man Vad sa pappsen när du lånade dem?

• Anonym

Någon med fler tips? jag har ännu inte hittat någon av böckerna, men jag har i och för sig inte letat så hårt! Just nu har jag inga pengar att köpa böcker för.

• Anonym

Kanske någon nu un der dena sena/tidiga timme?

• Anonym (kanske?)

Har läst en bra bok (minns inte vad den hette) men den kom från något som hette Black Lace-böckerna, eller möjligen Black Lace-serien. Mkt bra, det är mindre romaner med bra story, läckra scener och bra detaljer.

Svar på tråden Erotiska böcker?