• adrenalin

    Varför silikonbröst på styrke-tjejer?

    Varför opererar nästan alla styrketränartjejer in silikon i brösten?

    Det ser helkonstigt ut tycker jag. Ofta har de liksom inget omdöme om hur stora bröst dom har verkar det som! Det är getingmidja och stora handbollar på det. Är det för att dom vill styrketräna med brösten som vikt?


    burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • Svar på tråden Varför silikonbröst på styrke-tjejer?
  • Banana82

    de styrketränar så hårt att den egna bröstvävnaden tränas bort i princip


    Old enough to know better - Young enough to don't give a fuck
  • styrkemamma

    NEJ nej!

    jag har sillikon,och jag hade stora bröst innan jag började med styrketräning.

    men efter hård träning samt motion var dom väck!!

    Jag älskar stooooooora tuttar,så jag ville ha lite extra i mina med sillikon,och ju bredare man blir av muskler så vill man ju ha större inlägg.

    En del som styrketränar som deffat ner sig(blivit av med fettet på kroppen) och att dom dessutom har silliskuddarna i,då kan det se hemskt ut,just då att man ser kanten på kuddarna.

    Men var glad för att du inte stoppar in badbollar i dina tuttar då

    många tycker jag har stora nu,men det ska vara stort på mig jag vill det och jag tycker det e snyggt

  • skriva

    Idealkroppen i media: En trettonårig elitgymnasts seniga kropp, inga höfter och gigantiska bröst.

    En del som tycker om det klarar att uppnå det. Det är alltså en smaksak.

  • adrenalin

    styrkemamma
    Så du ser ur stora dina tuttar är? Gjorde det inte ont?

    Jag förstår att dom som har det VILL ha det Men det verkar som att de flesta kroppsbyggartjejer inte har något omdöme om vad som ser naturligt ut. nu ser jag bara bröts och inget ansikte. Jag kan inte rå för det! Det blir liksom bara "oj där gick ett par silikonbröst". Jag ser varken kroppsbyggnaden eller nånting annat.


    burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • skriva

    adrenalin: Oj, där slängde du in en brandfackla! Nu kommer du att få skäll.

    "Jag har opererat mig för min skull, ingen annans", "du ska inte komma och döma mig, jag har själv tjänat ihop till de här brösten", "vad säger du om dem som har förlorat ett bröst i cancer, ska de vara tvungna att vara deformerade resten av livet enligt dig?", etc, etc.

  • Meli

    adrenalin

    Smaken är som baken, så det är väl inte så att de inte haft något omdöme, utan mer att de inte delar ditt omdöme, vilket ju är mycket begärt att alla människor ska göra

  • adrenalin

    skriva

    Jag hoppas verkligen inte det! Jag hoppas verkligen att de jag riktar mig åt har så pass bra självförtroende också att de inte bryr sig om vad jag säger utan bara svarar

    Jag menar inte att provocera, det verkar bara som att kroppsbyggartjejer vill se ut som en annan "ras".


    burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • adrenalin

    Meli
    jag undrade mer om det skulle va att sakna omdöme på samma sätt som anorektiker saknar omdöme om sin vikt.


    burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • skriva

    adrenalin: "Jag hoppas verkligen att de jag riktar mig åt har så pass bra självförtroende också att de inte bryr sig om vad jag säger utan bara svarar"

    "jag undrade mer om det skulle va att sakna omdöme på samma sätt som anorektiker saknar omdöme om sin vikt."

    Intressant.

    Du är rolig!

Svar på tråden Varför silikonbröst på styrke-tjejer?