• Neah

Vad har ni önskat i doppresent (flicka)

Hej!

Jag och min man har idétorka vad vår dotter kan tänkas önska sig i doppresent av släkt och vänner. Vi vill inte att hon skall få massa skedar och tennfat som bara blir stående på en hylla och damma.

Vad har ni önskat er till era barn?

• Svar på tråden Vad har ni önskat i doppresent (flicka)
  • Gulletrollet

Hej! Vi döpte vår dotter i lördag och vi önskade hennes Astrid Lindgrenböcker och böcker med klassiska barnvisor, lekar och ramsor, el dyl. De blir inte liggades att damma. När mina föräldrar och sambons föräldrar frågade vad hon önskade sig sade vi att de kunde sätte in en liten slant på hennes fondkonto om de ville.

• Gipzy

Vi önskade födelsedagståg, gipsavgjutningsförp för hand el fot,mätsticka att sätta på väggen, barntavlor, klassiska sagosamlingar,guldhjärta me kedja,födelsedagsflagga me ingraverat namn datum,vikt, längd mm.
    Hoppas du fick lite ideèr! Återkommer om jag kommer på något mer.

• Medde

Ida fick ett jättefint smycke med hennes namn på, finns i galleriet...

Det var det bästa tror jag....tallrikar som vi använder redan nu är åxå bra...

// Medde

• Mollan

Dockskåp fick vår dotter av sina faddrar. Jättekul att fylla om några år.

• anlo

Hej!
    Elliot fick ett äppelträd, det tyycker jag var kanon.

• myskatt

Tilde fick en doptavla i akvarell och en oljemålning med Stampe som motiv.

Sen fick hon även 10 halsband och tre armband varav tre halsband och två armband va dubletter .

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • skipnisse

Vi ska snart ha dop och har önskat oss Astrid Lindgren böcker, Disney DVD, presentkort på fotoateljé och pengar till lilltjejens fondkonto. Allt efter tips här på FL.

Svar på tråden Vad har ni önskat i doppresent (flicka)