• smulan76

pampers blöjor luktar illa!

Jag använder alltid libero i vanliga fall men fick rabattkupong på pampers så jag testade.
    Men ska verkligen blöjorna lukta illa innan man använt dom alltså?!
    Eller är det fel på det paketet jag fått?!
    Det luktar som av kemikalier ungefär, libero luktar inte alls.
    Någon som kan lukta på en oanvänd pampers hemma?!!!

• Svar på tråden pampers blöjor luktar illa!
  • delifi2

mina pampers luktar inte illa
    tycker du ska kontakta pampers å kolla me dom

• Majsan70

Vi har råkat ut för samma, men det paketet kom från Tyskland tror jag det var. Jättedåliga blöjor som luktade illa, läckte och "klumpade" sig. Men bara att skriva dit o sen skicka in paketet så får man ersättning,.

• ceci lia

Vi har köpt många olika paket med Pampers och alla luktar lite illa. Men andra brukar inte känna det, så jag antar jag har lite extra känsligt luktsinne. Av den anledningen köper vi mest Libero men eftersom man får en del erbjudanden så har vi ändå köpt pampers ibland. Låt nån utomstående lukta och hör vad de tycker!

• smulan76

vår kommer också från tyskland ser jag. tillverkas inte alla där?

• LitensMamma

Alla Pampers jag använt tycker jag luktar som "smutsiga" blöjorna gjorde när Emmet var nyfödd. Använder inte Pampers längre.

• freja

Håller med dig, de luktar kemikalier på nåt vis.
    Hade hört detta av några amdra mammor men ville testa eftersom Libero läcker igenom ibland. Pampers passade min lilla flicka bättre, men det är synd med de knepiga doften.

• smulan76

Det konstiga är att jag använde pampers newborn i början och dom luktade ju inte illa....
    Har iallafall mailat pampers nu!

• nica

Håller med jag oxå, pampers luktar illa ja som typ kemikalier.
    Brukar använda libero,men jag har köpt pampers nån gång när det har varit nå rabbat..

• Andrietta

Jag använder bara pampers. Tycker inte de luktar så farligt. Jag klarade inte libero. Blöjan läckte och tejpbiten lossa bara.

• Firren

Precis det har jag tyckt om Pampers Baby dry! Nu var det många år sedan jag använde dem.
    tycker de luktade skumt, som svagt bensin, kemikalier eller ngt.

Svar på tråden pampers blöjor luktar illa!