• Det ljuva livet

Pjyamas med dragkedja eller knappar?

Själv tycker jag att det är mycket smidigare med dragkedja.. Sonen är som en larv och det är supersvårt att få knäppt alla knapparna innan han hinner smita.

Om man tittar utbudet så är det vanligare med knappar en med dragkedja.
    Vad föredrar ni?

Mamma³
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pjyamas med dragkedja eller knappar?
  • Crazy Baby

Dragkedja!! Dottern rör sig så otroligt mycket när hon sover så när hon har pyjamas med knappar så är nästan alla knappar alltid uppknäppta när hon vaknar!

• betti

Föredrar trots allt knappar fast det är lite krångligare.

SKulle själv avsky att sova med en dragkedja som skavde...

• Fru Giorgio

Nu när det börjar bli kallt på tycker jag att det är bättre med knappar för då behöver man inte öppna hela pyjamasen vid blöjbyte, utan bara vid benen.

• AnneSophie

Tryckknappar. Det är mjukare. :)

Bort med kärnkraft! Fram för miffoström!
  • Amorella

De med knappar är lite mjukare, men de med dragkedja smidigare! Kappahl har jättebra! Min sambo avskyr dem med knappar och när det är knappar ända ner i båda benen så håller han på att få nervsammanbrott! Det tar ju hur lång tid som helst att "montera ihop" pyjamasen!

• Det ljuva livet

Gillade knappar när killarna var pyttiga och låg stilla. Nu är det sån fight varje gång så jag väljer det som går snabbast .

Mamma³
  • eilema

Dragkedja! Det är praktiskt taget omöjligt att få på min trötta, gnälliga 14 månaders en med knappar.

Det bästa med att leva i en liten stad är, att när du inte vet vad du gör, så vet nån annan det.
  • Mamma Muu82

Föredrar dragkedja nu när hon e lite större och vill att allt ska gå så fort. När hon va bäbis gick det lika bra vilket som.

• S vali s

Knappar, har en pyjamas med dragkedja och den ligger längst ner i lådan -oanvänd

Den late får brått när det blir kväll
  • Ameos

Spelar ingen roll tycker jag. Jag köper en pyjamas för att den är fin och tänker inte så mycket på om det är knappar eller dragkedja. Så jag hade svarat "Spelar ingen roll", men tyvärr fanns inte det alternativet med.

Svar på tråden Pjyamas med dragkedja eller knappar?