• Sabina02

HeronCity i Stockholm.

Ska med sambon till Stockholm nu på måndag. Han ska på kurs mellan 9-17 och hade tänkt släppa av mig och kompisen på HeronCity (heter det så?).
    Kan man fördriva en hel dag där eller hur stort är det igentligen?
    Vad finns för matställen och affärer??

• Svar på tråden HeronCity i Stockholm.
  • sisley

Jag tycker att Heron City är urtråkigt, men det får stå för mig.
    Det är ju inget shoppingcentrum direkt som man kan strosa omkring i men området är stort och det finns affärer runtomkring om ni orkar promenera lite. Det finns flera resturanger och snabbmatsställen plus fördelen att ni kan gå på bio.
    Gillar ni att spela olika spel så finns det ju också men det är dyrt.

• Tant Green

Japp, det är tråkigt. Men alldeles bredvid finns hur mycket affärer som helst, alltså IKEA och alla de stora kedjebutikerna som finns i alla större köpcentrum. 10 minuters gångväg därifrån ligger Skärholmens centrum som också har massor av affärer. Så det går nog att slå ihjäl några timmar där. Annars kan ni ju alltid ta tunnelbanan från Skärholmen in till stan

• Tindrande

jag själv tycker heron city är rätt kul, men jag gillar ju arkadspel, och bowling också
    Har inte varit där på ett tag nu, så jag vet inte vad det finns för affärer.
    De har ju bio också.

• Winnie

Klädaffärerna har mer eller mindre upphört och gått i konkurs allihop, det är bara 1 eller 2 kvar. En skivaffär finns, men för övrigt är det mest restauranger och bowling/spel.

Däremot är ju Kungens kurva och Skärholmen bra för att shoppa. Alla affärer finns där så att man kan fördriva en dag.

• Anna81

heron city är ganska tråkigt, jag bor precis i närheten och typ den ända man kan göra är och käka och gå på bio.

Men gillar man bowling och andr spel så kan man ju vara där ett tag, det finns ett spel rum som man kan vara i.

Ha det så kul!

Svar på tråden HeronCity i Stockholm.