Barnfotölj
Letar efter en fotölj till min dotter. Jag vill ha en klädd fotölj ej skumgummi eller IKEA eller JYSK. Jag har sett att BONTI men finns det liknande på fler ställen.
Letar efter en fotölj till min dotter. Jag vill ha en klädd fotölj ej skumgummi eller IKEA eller JYSK. Jag har sett att BONTI men finns det liknande på fler ställen.
det finns på jysk
Har jysk klädd fotölj, har bara sett typ IKEA modell och skumgummi.
Ja det har dom, en liten jätte söt, heter mini anne och kostar 198:- tror jag det var.
Har för mig att The Farm House (i Stockholm) har. Men den kostar rätt mycket...
Var liknande sådan på Farmhouse jag menade. Hittade en på inreda också är det någon som har någon av de fotöljerna från inreda, Bonti eller Farmhouse skulle vilja ha lite omdömen om dem.
Finns det flera butiker som har den här typen av fotölj (ej konstläder eller skinn)?
Min kompis köpte en fåtölj från Hoppe.
Den är helt ljuvlig. Vet att hon sa att det fanns fler jättefina modeller.
www.hoppekids.com kan du kolla på.
Sen går de att beställa på www.toddler.se
Lite långt att åka för dig men Liten Karin i Göteborg har tre jättefina på barnfotöljer.
Vad kostar fåtöljerna på Hoppe, kan man beställa därifrån? Vilken var det din kompis har?
Underbart fina fåtöljer och andra saker de hade på Liten Karin, så fin fåtölj får se om man har vägarna förbi någongång.
Den här på förstasidan tycker jag är alldeles underbar www.kalika.se/ Men jag kan inte riktigt motivera att vi behöver en fåtölj för 995 kr, tyvärr...
Hon har clubfåtöljen i ljusblått. Tror den kostade 799:-.
Man kan nog inte beställa från dem utan man gör det på www.toddler.se
Tack för hjälpen, den är riktigt söt.