• Duva

Har någon köpt Kyl/Frys från Rusta?????

Idag fick jag hem ett reklamblad från RUSTA, ser att de säljer kyl/frys ett märke som heter ATLAS. Kanon bra pris!

Har du handlat detta? eller vet någon som har dessa, kan ni skriva och berätta, skall köpa men vet inte om jag vågar köpa sådana här vitvaror där.

Dessa kanske är jättebra, eller jättedåliga, vem vet???

• Svar på tråden Har någon köpt Kyl/Frys från Rusta?????
  • Venusmannen

Ingen egen erfarenhet, men hittade företagets hemsida, www.atlasvitvaror.com. Där står bl.a. att de funnits sedan 1999, och till en början mest sålt till fastighetsägare etc. och är sedan i år ett dotterbolag till just Rusta.

Får väl anses som en "lågprisaktör", men deras kvalité är säkert inte sämre än andras. Man skall komma ihåg att jämföra klassning gällande energiförbrukning etc.

• charmmiss

jag var och kollade på deras tvättmaskin som de hade annons på, den var så plastig såg ut att gå sönder bara man titta på den. det var också märket atlas.

• Duva

Har tyvärr också fått den känslan, att det ser plastigt ut.

usch, vet inte hur vi skall göra. Det är ju så bra pris...snål smålänning...eller??

• littlemisstrouble

hallooo ja, ja kikade också i rusta bladet å jag tror faktiskt att det är just en sådan som min hyresvärd bytte vår trasiga mot, vet inte om det är just den men det är en atlas iaf och den fungerar fin fint

• Linda1976

Verkar lurigt, skulle INTE köpa vitvaror på Rusta!

A true lady never travels behind less than twelve cylinders.
  • Jamsan

Kände på en sådan kyl i butik.
    Handtaget var väldigt plastigt och sprucket.
    Visst är det antagligen många som varit och dragit i handtaget men jag chansade inte.

Svar på tråden Har någon köpt Kyl/Frys från Rusta?????