• prayer

byta på HM

har fått en hemskt illrosa body med spetskrage av en släkting och jag avskyr den, den är köpt på HM i norge vet nån om jag kan byta på en HM butik här i Sverige???

• Svar på tråden byta på HM
  • bambigirl

Gå dit och fråga! Har ingen aning, men det är ju möjligt om de har den bodyn där också. Annars kan det nog bli svårt.

• saelma

Hej, tycker att det låter som en body jag också fått av en släkting, rosa med spetskrage, den var köpt på hm i sverige..

• prayer

får väl helt enkelt fråga, hoppas att det går annars får jag väl ge den till Röda korset eller myrorna.........kan nog inte ens använda dem som pyjamas........

• Winnie

Jo men det borde väl gå bra. Precis som att man t.ex kan byta ett plagg på HM i Gbg som är köpt i Sthlm, det är ju ändå samma företag.

ROSA SPETSBODY?????!!!! MED KRAGE???!!! Passa på att samtidigt fråga dem om du kan få skadestånd för att du fått ett sånt plagg! Det borde ju vara förbjudet att sälja! Jisses....

• prayer

ja faktiskt, groteskt ful, jag som inte ens använder rosa till min tjej inte hel rosa ialla fall!!!!!!!!kan ju passa på å tipsa HM om att det faktiskt är ett bedrövligt plagg, fast det kanske finns folk som gilla sånt!???

• sisley

Antagligen finns det folk som gillar sådana plagg då din egen släkting köpte bodyn?!

Låter hiskeligt i mina öron men jag skulle tro att du får byta den. HM brukar vara bra med byten.

• MalinI

Jag köpte kläder på Hm i London. Jag fick inte byta i sverige. Frågade i London iof.

Men pröva i alla fall.

• prayer

tyvärr så är min kamera utlånad, typiskt!!!!hahaha jag har tur släktingen med den dåliga smaken är inte släkt med mig utan med min kille!!!!i min släkt vet dom att såna hiskeliga plagg inte faller mig i smaken!!!!=) ska prova byta den imorron!!!!!!!

• prayer

hm det står på kvittot att den kosta 49.50 men det lär väl va i norska kronor då efetrsom den är köpt där......hur mycket är det i Svenska??har noll koll lixom......

• Winnie

Den är lite starkare den norska, så det borde bli ungefär 55 svenska kronor.

• Japp

Du får nog byta rakt över till annan vara utan att dom räknar om kursen.

Svar på tråden byta på HM