Hur ofta blöder ni näsblod?
Nu sitter jag här och blöder näsblod igen... Jag blöder löljugt ofta och mycket ibland.
Vad är "normalt"?
Nu sitter jag här och blöder näsblod igen... Jag blöder löljugt ofta och mycket ibland.
Vad är "normalt"?
För två år sen hade jag näsblod ofta och jättemycket och til sist kom det flera gånger om dagen så jag fick "bränna" näshålor. Vet inte om jag formulerat det rätt men i alla fall så har jag inte haft näsblod sedan dess. Har också hört att när man har näsblod ska man luta sig framstupa och hålla för näsan tills det avtar.
Vet faktiskt inte vad är normalt men det är skrämande och otäckt med näsblod tycker jag. Lider med dig.
Jag hade en period när jag var mellan 12-15 då jag blödde varje dag. Det var riktigt jobbigt! Men sen gick det över. Nu blöder jag högst en gång per år.
Jag får det några ggr i måaden... när jag är övertrött
Har haft så sen jag var liten
Valde Några gånger om året men egentligen är det mer korrekt med kanske max 1 gång per år om ens det
väldigt sällan nu för tiden. förr var det snarare regel än undantag vid förkylning.
Jag blöder lite varje dag och har gjort det sen högstadiet.
Jag blöder ibland så mycket att det helt enkelt är lättast att bara ställa sig och luta sig fram över toalätten, så får det blöda klart helt enkelt. Det där med papper och sånt fungerar liksom inte...
Blöder ett par gånger per år, oftast då i samband med mens eller förkylning - slår aldrig fel
Jag tycker du ska bränna blodkärlen i näsan. gå till läkaren. jag brände när jag va liten. blivit mycket bättre sen dess.
Har aldrig hänt.