• Blueblood

Brudar som vill ligga med farsor

God dag. Något intressant inträffade i dag när jag promenerade med min son. Mötte två attraktiva 18-20-åriga brudar på vägen. När jag passerat dem hörde jag den ene säga "Filf!"
    Givetvis trevligt. Filf är ju inte alls ett lika vedertaget begrepp som dess feminina motsvarighet "Milf".
    Men nu verkar det som om de svenska tjejerna fått in "filfen" i sin vokabulär!

*Fotnot: Är 99 procent säker på att det var "Filf" jag hörde. Måste dock reservera mig, eventuellt kan det ha varit "hilfe" eller också "filth".
    Men eftersom jag fann ingen anledning för den vackra tjejen att yttra något av dessa ord, fanns ju inget passande sammanhang. Så "Filf" måste ha varit rätt.

• Svar på tråden Brudar som vill ligga med farsor
  • Birgitta2

Vad betyder milf respl filf? (frågar en gamling)

• Rabies

mother/father i'd like to fuck.

• MyFine

Men det var väl trevligt Blueblood?

• Bure

Inte hört det användas innan men du hörd säkert rätt. Ja, men grattis då! Du är tvålfager alltså? =)

• Bure

Tillägg:
    Mans-varianten alltså, för tjeer är den väl väldans vedertagen sedan några år...

• Duckan74

Åhå, ser man på! Klart att det ska finnas filfar och om det finns milfar

• April Mamma

Det är väl alltid skoj med komplimanger......

Undrar just varför det skall finnas en benämning på "oss" morsor o farsor, vi kan väl vara lika attraktiva trots att vi har barn.....eller

Men själva uttrycket kommer väl från en film...men kommer inte på vilken...American Pien kanske det var ja..

• Rabies

Det har inte med barn att göra, utan med unga som vill ligga med morsor (och farsor) gamla nog att kunna vara deras föräldrar.

• April Mamma
    Rabies skrev 2006-09-27 12:51:36 följande:
    Det har inte med barn att göra, utan med unga som vill ligga med morsor (och farsor) gamla nog att kunna vara deras föräldrar.
    Ok.....urk....nejdå...
Svar på tråden Brudar som vill ligga med farsor