Hollywood vaxning Göteborg
Hej på er,
Undrar om det är någon som kan rekomendera någon salong i Göteborg som gör hollywood vaxning.
Gärna hemsida.
Om ni inte kan skriva här maila mig på kottebrud@hotmail.com
Tack på förhand!
Karin
Hej på er,
Undrar om det är någon som kan rekomendera någon salong i Göteborg som gör hollywood vaxning.
Gärna hemsida.
Om ni inte kan skriva här maila mig på kottebrud@hotmail.com
Tack på förhand!
Karin
tyvärr fungerar inte min mail såg jag längre...
Jag har inte varit inne på den så länge..
Men får man lägga in här???
Anna-Maria på Studio Aroma (031-708 09 06) vaxar, jag gör en brazilian var 4'e vecka hos henne, kostar 300:- och tar en kvart. Jättetrevlig & noggrann är hon, rekommenderas varmt!
Tack för info...
Hur ont gör det??
Tänk att slita ut håren från hårsäcken...
aj aj aj.....
& dessutom flera hårstrån samtidigt!
Ouch..
Jag tyckte det gjorde ont som bara ¤%&/¤¤##&# första gången, men inte SÅ ont att man inte står ut. Min kompis däremot tyckte inte alls det var så farligt, så det är nog ganska olika.
Första gången är ju värst oxå för man har ju mycket fler hårstrån då. Nästa gång så är det kanske bara 30% som vuxit ut.
Exakt hur mkt hår tas bort vid brassevax? Runtom o ovanpå eller bara vissa delar....? E lite nyfiken på att testa...
Jag kollade runt i går.. allt på brassevaxning...
Hollywood är det som en tofs kvar...
Men vad menas med allt??? En kompis sa att rumpan var inräknad... är det så??
Tack ConeVillage... ditt stöd gillar jag
Man tar bort allt, vill man så tar de bort mellan skinkorna också, så ja baken inräknat om man vill. Tycker inte det gör så himla ont, det är värre att vaxa benen.
nej, tvärtom -
Brazilian så lämnar man en liten tofs på venusberget -hollywood tas allt bort.
Det hår man ev. har bak i rumpan ryker oavsett :D
Eftersom ALLA säger olika.....har vi precis gjort en hemma-forskning.
Vi tog helt sonika upp telefonen & ringde 5 olika hudterapeuter.
vissa sade att Hollywood är att lämna tofs.
De flesta sade att Brazilian ÄR att ta bort allt, men det finns flera varianter & önskemål med Brazilian (som t.ex. att lämna tofs).
Sen hur relevant & sann denna hemma-forskning blev, kan jag inte svara på.......endast att åsikterna delas beroende på vem man frågar!