• saelma

Tycker ni att våtservetter är dyrt?

för jag tycker inte det, fast överallt tycker jag att det pratas om "de dyra våtservetterna".. Men till min snart fyra månader gamla Tyra så går det med snabbt överslag åt sju om dan, de förpackningar jag köper på ica kostar 20 kronor för 72 st. Alltså kostar de cirka 60 kronor i månaden, vilket jag inte tycker är en jättestor kostnad..

Vad tycker ni andra?

• Svar på tråden Tycker ni att våtservetter är dyrt?
  • Supermammy

jag köper eldorados våtservetter, kostar bara 14.90... Tycker dom e kanon! De e osså 72st i ett paket...

• Julla

Tycker inte heller det är särskilt dyrt. Köper inte längre de dyrare märkena utan har hittar billigare...och för vår del bättre. Kan rekomendera Eldorados våtservetter. Lite lagom parfymerade och endats 17 kr för 72 st.

• snutto

jag använder våt servetter bara när det är kiss, annars tar jag de gula tvättlapparna och det funkar kanon!! Dyrt är det absolut inte, man kan ju köpa tvåpack lite billigare ibland oxå, det beror på vad man jämför med!!

• Annan

Jag tycker inte heller att det är så dyrt, vi köper Coop Forums egna de kostar 14 kr för 70 st tror jag. Smidigt är det iallafall!!!

• Autumn

Nä, det tycker jag inte.. Med tanke på att de är såå himla mycket bättre än de där gula tvättlapparna i skumgummi, t.ex. Jag använde dem först, men då blev hon så röd i rumpan att jag fick hålla på och smörja. Nu är hon aldrig röd, och priset blir ju detsamma om man köper ICAs våtservetter eller de gula skumgummi lapparna, de kostar ju nästan lika mycket. Annast så tycker jag Natusans våtservetter är bäst, men de är ju lite dyrare. Jag brukar köpa lite olika..

• uniMog

Utslaget på hela blöjperioden är det fasansfullt dyrt och om man tänker på vad tillverkningskostnaden är så är det hiskeligt. Men per paket är det ju inte dyrt alls.

• Bödvodankas mamma

Nja, dyrt vet jag inte. Men ganska så onödigt att använda hemma tycker vi. Vi använder tvättlappar i papper från Änglamark. Billigt och bra.

• BlåBlomman

Vi använder oss av CoopForums våtservetter, här i Finland kostar de 1.95?, billigt!

• Villebusen

Jag tycker det är en onödig utgift. Vi kör med frotte tvättlappar och det är endast tvättmedel som kostar och tvättar gör man ju ändå med barn.

• Monie

Köper ICA:s tvättlappar på MAXI. Där kostar de 14.90 för 72 st.
    Handlar jag dem här hemma i vår ICA affär kostar samma 22.90!!!

Svar på tråden Tycker ni att våtservetter är dyrt?