• solrosen83

nån som vet om det går att få tag på boken "Per, Ida och minimum"?

Nån som vet om det går att få tag på den boken idag? Det är en bok från 70-80 talet... Den är skriven av Grethe Fagerström & Gunilla Hansson. Snälla... jag kommer att vara gravid i vecka 25-26 något när jag ska på praktik till en förskola i 8 veckor... så jag kommer ju att ha stor mage då. Då tänkte jag att den boken skulle säkert vara bra att läsa för barnen, för garanterat kommer de att fråga om vad jag har i magen osv. och då kan jag inte bara ignorera deras frågor...

• Svar på tråden nån som vet om det går att få tag på boken "Per, Ida och minimum"?
  • Skusan

Finns nog kvar på biblioteket att låna! En jättebra bok! Så ring dit och fråga!

• Mrs Darcy

Lustigt, jag lade in en tråd för någon dag sedan och frågade vad den boken hette... Och nu var min följdfråga vart jag kan få tag på den!! Bra att du förkom mig!!

• solrosen83

nå nu har jag lagt den på önskelistan på antikvariat.net Jag skall kolla om den finns på nåt bibliotek här i min omgivning.. Jag skall på praktik först i januari/februari nångång så jag har tid på mig att hitta den. Annars har min psykologilärare den, men henne vill jag helst inte låna av... :)

• solrosen83

nu vet jag iallfall att det fins på bibban i min grannkommun, så då kan jag ju låna den om jag inte hittar den att köpas nånstans...

• LAA

Åh, den minns jag från när jag var liten. Den är säkert perfekt när barnen blir frågvisa om blommor och bin!

Svar på tråden nån som vet om det går att få tag på boken "Per, Ida och minimum"?