• Angelica77

Färgat håret - blev alldeles för mörkt, nästan svart. Vad ska jag göra???

Alltså, finns det ingenting man kan göra för att få ur färg litegrann ur håret??? Köpte Wellas Decore mellanbruna men den fick sitta lite för länge så jag är nästan svarthårig.
    Jag har sån ångest över detta och har varit helt gråtfärdig i två dygn nu. Sover dåligt på natten för att jag drömmer om mitt fula hår.
    Jag har haft i inpackning två dagar i rad nu men det försvinner inte nämnvärt för det.
    J-----vla skit!!!!!

• Svar på tråden Färgat håret - blev alldeles för mörkt, nästan svart. Vad ska jag göra???
  • markattan

har du en färsk bild på hur du ser ut? ^^

Tror det e asnyggt.....

• Alcarinque

Svårt när det blivit så mörkt... Färg eller toning?

• markattan

permanent eller toning?

• Jennykym

Okej!! En ide tvätta håret men shampo för blont hår?? Måste inne hålla något som bleker lite. Men jag skulle också tro att det är snyggt. Kan vi inte få se???

• Hannah76

Tvätta med mjällschampoo, låt det sitta i håret ett tag. Har även hört att mankan göra en pasta av bikarbonat/bakpulver o vatten o ha i håret.. Men vet inte om det funkar eller om det ens är att rekomendera.. Ha i en fet inpackning, det kan få färgen att lossa lite.

• Tindrande

Mitt hår blir också svart av brun hårfärg, men det blir bättre efter ca 1 vecka, då kommer det bruna fram

• Amatea

Snyggast blir det nog om du gör ljusare slingor i håret.

• Angelica77

Det är färg jag använde. Annars hade jag inte haft sån panik. Och inpackningen är inte för färgat hår. Gick tom o köpte vanligt Wella shampoo igår för att använda vanligt istället för färgbevarande.
    Ska alldeles strax lägga in en bild. Måste leta upp kameran....Stay tooned.

Svar på tråden Färgat håret - blev alldeles för mörkt, nästan svart. Vad ska jag göra???