• Anonym (Pilsk)

Tips på ställningar till höggravid!

Har inga problem med sexlusten varken jag eller min man men tyvärr funkar inte ställningarna riktigt längre eftersom jag inte har så långt kvar till BF.
    Missonären= nope! Bakifrån funkar inte heller för min man får inte tillräckligt stimulans.
    Kan ngn komma med något "hett tips"
    Inte bara om ställningar utan i största allmänhet också för den delen

• Svar på tråden Tips på ställningar till höggravid!
  • getingmidja

Bakifrån liggande på sida?

• markattan

ridande?..funkar asbra....jag tyckte det va särskilt skönt att sitta med ryggen mot honom när jag red....jag var fruktansvärt svullen mellan benen och fann denna ställning stimulant^^

Bakifrån liggandes på sida som geting midja tipsade om!

• Anonym (Pilsk)

Markattan...var detta i sängen eller via nån stol eller nått för fogarna tillåter inte allt för hårt tryck om man står på knä, grensle över...

• markattan

sängen=)...mjuk madrasa va det som gällde..jag hade även smärtsamma foglossningar,,,,så jag rörde mig kanske inte så mkt heller utan karln fick hjälpa till mera=P

• Anonym (Pilsk)

Kanon, vi testar gärna allt som går, sedan är det ju bra om man kommer "åt sig själv" också Att få orgasm är ju inget svårt annars men nu när man är gravid är det ännu lättare, känns skumt iofs när man får orgasm med en libmoder stor som en fotboll

• markattan

lycka till!

Vi kunde inte ha sex sista veckorna tuvärr....hade för ont, var för grund och för trång....för svullen till slut....hahaha...men ändå så är den stälning jag skrivit om asbra...

• Anonym (Pilsk)

Tack för tipset

• Anonym (Dr Ruth)

Kan ni inte köra bakifrån tills det går för dig och sen ser du till att han också får orgasm? Sen kan man förstås stimulera varandra på många andra sätt utan "samlag". Väck upptäckarlusten!

"Nöden är alla uppfinningars moder"

• Anonym (Pilsk)

Jodå, vi är väl medvetna om att man kan ha sex utan att ha samlag men OM man nu skulle gärna vill ha det så ville jag ha lite tips på ställningar

• Anonym (Sugen)

Använder mest Bakifrån då jag ligger upppallad på en massa kuddar och att jag rider honom.
    Att han sitter rakt upp i soffan så jag kan rida honom då jag står på knä eller att han halvligger och jag kan rida honom stående på ett knä och har en fot i golvet.

Tycker nästan det är enklare att ha sex i soffan än i sängen.
    Har just nu stor mage och har 6 v kvar till BF.
    Är nog kåtare nu än vad jag varit under hela graviditeten.

• Anonym (Anonym)

Jag har samma problem som dig. Jättesugen men svårt hitta ställning. 69 funkar bra. Rida. Upplever även att hela livmodern ( magen) drar i hop sig vid orgasm. Fler som har samma känsla? Känns jätteskumt.

• Kajak

Vi hade sex hela gravidtet...
    på slutet körde vi mest bakifrån.. jag kan stå på alla 4 eller ha en ben på stol/pall...

Jaa det var olika varje gång.

Vi hittade alltid på nåt som passar oss... på sida eller stående eller så rider jag på honom.

lycka till med sexställning-jakt!

• Anonym (Anonym)

Fler som upplever att livmodern drar i hop sig massor när ni får orgasm?

• Anonym

Jag tyckte att det kändes i hela magen den blev som hård. Vi körde mest bakifrån på slutet och hade sex som aldrig förr.

• happy family

Vi hade sex hela graviditeten, i slutet när magen var stor å ivägen för att köra missionären så låg vi på sidan. Han bakom så kunde jag lägga upp benet på honom å på så sätt komma åt å stimulera mej själv samtidigt. Det funkade bra för oss.

• Anonym

vi hade från sidan, skeden....då kan man bli smekt samtidigt.

• Anonym (SD)
    Anonym (Anonym) skrev 2006-12-07 19:05:16 följande:
    Fler som upplever att livmodern drar i hop sig massor när ni får orgasm?
    Självklart drar livmodern ihop sig vid orgasm då man får sammandragningar av det.

Börjar bli dags att färdknäppa här snart. Är i v 37. Men har grym foglossning så det gäller ju att hitta bra ställningar. Som det är nu så har vi inte haft sex sen i oktober
Svar på tråden Tips på ställningar till höggravid!