Alla vänner borta...
Jag har tappat nästan alla vänner...Vet inte hur jag ska bete mig för att ta upp kontakten med dom. Vi hade alltid varit ett gäng på 6 pers men sen jag blev tillsammans med sambon så började dom att höra av sig mer å mer sällan till att till slut inte bjuda när det är dags för midsommarfest o dyl. Jag är så himla ledsen för det, samtidigt som jag vet att jag borde ju säkert att ha hört av mig oftare jag med, men jag har ju iaf försökt utan respons...
Jag har alltid ´hört av mig eller hälsat på när någon fyllt år, å tagit med mig en present som jag verkligen gått och letat efter för att personen ska bli glad å tycka om. Var det någon som ens ringde när jag fyllde år? Nej...
Vet inte hur de tänker heller, vill dom inte ha kvar mig som vän? är det något jag gjort? men vad? kan inte komma på något...eller tror dom att jag inte vill vara med dom längre?
Hur ska jag göra? det gnager på varje dag, å jag vet inte hur jag ska få dom tillbaka..eller hitta nya vänner, men det är ju inte det enklaste...