Bästa leksaken till en 1-åring!?!?
Min flicka fyller 1 år om 2 veckor!
Nu vill jag ha förslag på bra och roliga leksaker som är uppskattade hos era barn!
...som en liten guide i inhandlandet
Min flicka fyller 1 år om 2 veckor!
Nu vill jag ha förslag på bra och roliga leksaker som är uppskattade hos era barn!
...som en liten guide i inhandlandet
Vår ettåring fick välja själv på Barnens Hus idag... Vi kom hem med världens största badanka... Den är nästan lika stor som henne! Och hon älskar den!
"kvack kvack"
skrinda: haha
Duplo! Min lillkille älskar att sitta och sätta ihop och dra isär, sätta ihop och dra isär, sätta ihop.....osv.
Min tjej fick en sån där bil som man både kan ha som lära gå-bil och sitta på och sparka sig fram med fötterna. Hon leker med den daligen och är nu 18 månader. Köpte på toys r us för runt 300:- och så kan man dessutom lyfta på "sadeln" (vad heter det på bil!? Tillfälligt hjärnsläpp) och lägga grejer. Däri förvarar hon alla sina plasthundar
Kulbana från KIDSWOOD och böcker är andra grejer som går hem!
Dino78: ABSOLUT bästa grejen. Att jag inte tänkte på det före duplo. Klart mest uppskattade saken av allamina 4 barn. Har flera stycken nu eftersom alla vill ha kvar just sin. Lillkillen fick en Bobby car med släp på 1-årsdagen. Han bara älskar den, ingen annan får ens gå i närheten.
Hennes bil är värsta avancerade djungelbilen med Lejonkungenmotiv som spelar och har sig. Kommer ihåg att hon lyckades få fram melodin till Hakuna Matata men hur mycket vi än tryckte fick vi ALDRIG fram den. Det tog 1 månad innan sambon av en slump bevittnade hur dottern drog Timon bakåt och då spelades den låten Ibland hoppas jag dock att batterierna ska ta slut snart för det evinnerliga tutandet blir lite tröttsamt
kolla på Luvigs larv. Den har han jättekul med och så kan han kliva av och på själv. Den finns i mitt galleri...kolla Ludvig
Knopp-pussel, stapelburkar, kartongböcker, klossar, sån där mojäng med ståltråd på en träplatta som man föser runt kulor på (Ikea har sådana), Brio tax att dra efter sig, bilar/flygplan, Duplo, leksaker med ljud (telefoner, dragdjur osv), bondgårds-plastdjur i lite större format
Det är vår ettårings favoriter (förutom den stora badankan )
Vi köpte en Nalle Puh bil från Br med lite tingel-tangel (knappar m musik etc) till vår dotter när hon var ca 8 mån och hon har ÄLSKAT den från första stund. Hon har lekt med den ända till nu, även om det inte är så ofta längre för hon är ju 3.5 år. Ett tips jag gärna delat med mig av till mina vänner som frågat om en bra leksak och de har instämt även de i att den är kanooon.
Just ja. Ludvig fick också en träblåstuta av nåt slag som han kan blåsa i. Dn låter lagom högt. Sedan fick han en fischer Price djurgård där man kan trycka och det låter,den tycker han är jättekul och börjar dansa så fort han får i gång "truddilutten"
En sådan där lekbil som man kan sitta på har vår dotter redan, hon fick den när hon va ca 10 månader och hon ÄLSKAR den!!!
Tack för bra förslag!! FLER!?
PUFF!
Våran dotter fick en jättefin brun mjuk gunghäst som tål att gungas rejält på.
Och trycker man den på örat så gnäggar den och galoppljud hörs.
Den älskar hon.