• Peak

Jeans med stjärnor på bakfickorna och puss & kram text??

Har sett ett par jeans (på en tjej) som det stod puss & kram på baktill uppe vid hällorna ungefär och på bakfickorna var det konturerna av en stjärna. Nån som vet vad det är för jeans? Eller hade hon tryckt på dem själv kanske?

• Svar på tråden Jeans med stjärnor på bakfickorna och puss & kram text??
  • Mirimaxx

För jättemånga år sedan fanns det ett märke som hette just puss&kram, men då snackar jag JÄTTEmånga år sedan... typ 70-talet eller nåt

ღJennieღ
  • bäckis78

Det finns ett jeanesmärke som heter puss & kram. Prova att googla!

• tottalisa

Skojar ni? Finns puss&kram jeans fortfarande? Var ju favoriter på 70-talet. Sen dess har jag aldrig sett några.

• Peak

aha Kommer ni ihåg om det var stjärnor på bakfickorna? Hmm kan de ha varit så gamla....

• tottalisa

Jag har absolut för mej att det var stjärnor på. Var modellen utsvängd eller rak? Var ju först mot slutet av 70-talet som utsvängda ben försvann. Verkar ju helt otroligt att nån går omkring med äkta 70-tals jeans. Häftigt...

• Peak

nej de var nog raka...jag googlar men hittar inget kul..inga bilder iaf

• Dito

Min styvdotter har såna jeans som du menar. De finns att köpa i Stockholm. Vill du att jag ska kolla upp var affären ligger?

• blåbärskullen

tottalisa
    det kan ju vara second hand eller någon förälder som har haft dom i sin garderob o glömt bort dom tillstösen hittade dom?

• miniGrynet

Har oxå sett dessa jeans, i butik i Sthlm. Men minns inte vilken affär det var i... Synd!

Svar på tråden Jeans med stjärnor på bakfickorna och puss & kram text??