• sabia

gråter.. . har testat minus idag.

trodde inte att det skulle göra så ont, men det gör det. jag försöker inte på det, jag bara gråter å gråter. vet inte vad jag ska göra. NÄR SKA DET HÄR TA SLUT?????? jag hoppas snart jag vill bara sova just nu å aldrig vaknar igen.

• Svar på tråden gråter.. . har testat minus idag.
  • Emla03

Åh så tråkigt! *kram* Försök att han tar hand om dig litet extra ikväll och att ni kanske kan ha det litet mysigt - så bra det nu går. Sköt om dig! Kram

• Margaret

Det är fruktansvärt jobbigt och jag undrade många gånger hur jag skulle orka efter -, alltså sådär allvarligt att man inte vet vad man ska ta sig till, inget finns att glädjas åt.

Men kom ihåg: förutom att det negativa svaret är jobbigt så är det också en del hormoner som gör att man inte mår så bra och man behöver vara jätte, jättesnäll mot sig själv och få många kramar och bli ompysslad och dricka varm choklad till kanelbullarna.

*kram*

• bamsefan

Förstår allt för väl hur du känner det.Men på något konstigt sätt orkar man fortsätta.Har haft - tills sista försöket som visa +.Men tyvärr sluta det i missfall v8.Jag bryter ihop och går sen vidare.Längtan efter ett barn är så stor att jag vägrar ge upp.Du finner snart ny kraft.Lycka till.

• Gerbia

Hej!

Jag förstår hur du känner, Jag blir också lika nere efter varje gång som det är negativt. Man hoppas och längtar och inombords skriker man efter en liten bebbe att ta hand om och ge all sin kärlek och tillit. Men efter dessa deppiga stunder och tillfällen man har lyckas man på något konstigt sätt sträva på mot sitt mål, att någon dag få ett egen bebbe att rå om.
    Kram Anja

• dison

Beklagar verkligen. Hoppas att du snart mår bättre.

• sabia

tack tjejer: vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade er här inne.

ingenting känns bra just nu, men det kommer att gå över så småningom. var hos ett par igår på middag å rätt som det var börjde jag stor gråtar framför alla som satt där, men jag ville ej berätta för de varför jag grätt, utan jag bara sa att jag var trött på allt snack om barn. de har en dotter som de knappt ta hand om å ändå sitter de där å säger att de vill skaffa flera stycken. man blir bara förbannade.

kram på er alla.

• Gerbia

Hej!

Sånt är jätte jobbigt förstår jag, Folk som inte bryr sig om sina barn borde faktiskt in ha barn, Lite hårt kanske men jag tycker om man har satt ett barn till världen måste man räkna med att livet förendras en del man har tex en liten varelse som man ska ta hand om i ca 18-år.
    Anja.

• Hatter

Men vännen då...så ledsamt för dig och din man :(

Men är du helt säker på testet? Vill inte ge dig falska förhoppningar eller så, men själv fick jag inte plus på stickan förrän två veckor efter beräknad mens. Till och med testet hos läkaren visade negativt.

• Idis 76

Sabia:
    Ville bara krama om dig vännen. Känner precis igen mig i dina tankar och känslor. Vi har testat minus 5 gånger efter IVF och varje gång så är det ett slag under bältet!
    Hoppas att du orkar att resa dig igen och att du någonstans hittar kraften att gå vidare!

Kramizar!

Någon gång måste min envishet segra!
  • jendan

Sabia:
    kramar om dig hårt vet hur det känns man vill så gärna
    jag har testat negativt efter två ET inte många kanske men det är så jobbigt jag blir lite rädd att göra ett till vill ju inte må så dåligt men samtidigt vill jag ju ha barn över allt annat

jag/vi finns här för dig om du vill prata
    kram jenny

Svar på tråden gråter.. . har testat minus idag.