Hur ska jag agera (ev insest)
Nu vet jag inget igentligen.
Jag hade besök här ihelgen av en svägerska och hennes barn.
Vi hade fest som skulle gå lungt till.
Men en del blev lite fulla speciellt jag.
Jag va barnledig och firade att min man fått fast jobb.
Min svägerska blev nog också lite väl dragen och märkte inte att hennes 12 åring drack mellan läsken. Jag sa till henne, och hon sa. "Ja så länge jag inte ser de så" De gick ändå lungt till och alla gästerna stack vid 12 halv 1 tiden och de va bara vi kvar. Min man somnade och jag, hon och hennes 2 barn satt ute och pratade lite.
Rätt va de e så säger hon till sin son att han ska visa mig hur stor snopp han har för att vara 12 år. Jag är inte intreserad säger jag men han drar stolt ner byxorna och säger hur stor den kan bli. Nu va den juh så liten sa både han och hans mamma men den kan bli större. Så satt han och pillade mitt framför ögonen på sin 8 åriga syster. Jag sa till vid fler tal tillfällen att han skulle ta på kalsonerna men han vägrade.
Tillsist gick jag in. Han hade sagt till sin syster att han skulle minsann runka inatt.
Säger man de till sin syster och sin mamma?
Detta är bara en sak av allt jävla skit som jag hört.
Ända sen han va liten har hans mamma sagt till honom hur liten snopp han har mm. Att andra barn som är mindre än honom har större. Varför? Varför komenterar man sina barn så?
Jag fattar verkligen inte.
Har fått veta att han utnyttjat en kusin sexuellt.
Han va inte ens 12 år då.
Min man undrar varför jag inte vill ha sex med honom. Men denna jävla bilden har ettsat sig fast och jag är så jävla illamående och vill inte ens tänka på sex nu. TOLV ÅR!
Sen tvingade hon honom att visa sina hemorojder som han även har. Va fan stackars pojke.!!!
Jag måste anmäla henne de vet jag. Det kan inte fortsätta så här. Men de e så jävla svårt när de är släkt.
De är ändå min mans syster. Hon har varit anmäld innan med soc har släppt de för hon har så fint hemma. Barnen har alla matriella saker dom behöver.
Hennes barn får för allt.
Att hon är överviktig får minsann hennes barn ta på sig skulden för. Hon har en dotter som väger 52 kilo och är 8 år. Hon är för tidigt utväcklad och i mina ögon inte tjock bara stor.
Hon är så noga att berätta för alla hur mycet hennes dotter väger och hor stor hon är.
Hennes dotter kallar MIG mamma. Varför?
Nu när mamman va full så berättade hon SURT SOM BARA DEN! att hennes dotter ville bo här hos mig. Och vad är de som är så bra med mig då undrar hon?
Hon undrar hur hennes bror kan vara gift med en sådan subba som mig. De har hon alltid undrat sa hon.
Barnen söker kärlek!
Jag mår illa av hennes 12 åring nu. INte över något han gjort utan vad hans mamma tvingar honom att göra.
Jag vågar inte tänka på vad som händer bakom stängda dörrar.
Vad lilla systern är utsatt för. Och skulle de vara så är nog inte mamman den som anklagar någon utan låter de ske.
Nä fy fan. Men saker hade varit lättare om de INTE va släkt.
TIPS!!!???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-02 10:20:56:
Min man undrar varför jag inte vill ha sex med honom. Men denna jävla bilden har ettsat sig fast och jag är så jävla illamående och vill inte ens tänka på sex nu. TOLV ÅR!
MÅSTE BARA RÄTTA DETTA!!
När min man ville ha sex med mig senare på natten och jag sa nej fattade han inte ruktigt varför. Han visste inte att allt detta hade hänt.
Så ingen missuppfattar att min man tycker jag skulle va på 12 åringen.
OBS!!!