• blåbäret

Lindex mammakläder

Någon som har koll på vilken Lindexbutik i/runt Göteborg som har bästa utbudet på mammakläder? Har vårkläderna börjat komma in? Det låter på inläggen här som att det gäller att vara ute i god tid för att få tag på det man vill ha i rätt storlek. Sen är man ju sugen på vårkläder och på att få köpa de första mammakläderna...

• Svar på tråden Lindex mammakläder
  • Knytets mamma

Du skall kunna gå in på deras hemsida för att se vilken butik nära dig som har mammakläder.

• blåbäret

Jo, men jag tänkte att vissa butiker kanske har fler plagg ur kollektionen än andra. Någon som vet om det är så?

• Mausiii

ööööh... i min stad säljer Lindex inga mammakläder alla. I Marieberg i Örebro hade de en "ofantlig" kollektion bestående av en modell mammatrosor i vitt och svart samt en BH-modell i vitt och svart. Och jag som hade presentkort på 2000 spänn för att handla mammakläder där...

• SaraLee

Jag tror att de butiker som har mammasortiment har allt dvs antingen så har man mammakläder eller så har man det inte.
    I alla butiker som har ett underklädessortiment däremot, skall det finnas mammatrosor och mammastrumpbyxor samt amningsbhar, men därmed inte sagt att deras konfektionsmammasortiment finns...
    På hemsidan står det var och i vilka butiker som det säljs mammakonfektion!

• Majbarn 2004

Lindex på Kungsgatan är nog den Lindex som har mest i Göteborg. Jag var där på mellandagsrea och fyndade ett par byxor! : )

• Snutten

Hej!
    Jag har hittat mammakläder på lindex på kungsgatan och på Frölunda Torg. De hade mer på Frölunda Torg än på Kungsgatan. Kanske inte är lika utplockat där. Lycka till

Svar på tråden Lindex mammakläder